ben ik ook wel benieuwd naar, ik zoek ook een mooie bruine leren halster voor minime zn eerste wedstrijddag hihi, alles moet aan de hand met een halster
@ Marie en Nikki, tis echt supergroot, ze hebben werkelijk alles! Dus ik denk dat dat ook zeker te vinden moet zijn. Ik heb d'r 2 jaar terug zelfs knalroze transsportbeschermers gevonden, had die dingen nog nooit gezien.
@ Kim, volgens mij is zo'n busje best duur, met de auto is goedkoper denk ik.. Maar dat moet iemand dan even uitzoeken
uit die sites met die busjes kom ik niet wijs uit, geen duidelijke prijsopgave vooraf dus denk dat het gewoon een auto met trailer word en inladen maar
met die busjes zit je zoizo met een ophaal punt denk ik? dan is het onmogelijk om langs iedereen zn woning te rijden.
wat is de bedoeling kwa kaartjes? bestellen we die vooraf of kan je dit gewoon ter plaatse kopen? zou zonde zijn als we aankomen maar is uitverkocht of is die kans heel klein? en aan hoeveel uur zitten jullie te denken om daarheen te gaan? ik denk dat ik gewoon voor een mega dag shoppen ga whaha
Kirstenn
Geplaatst: 07-01-11 15:02
Nee ja ik weet dat ik 2 jaar terug voor school zo'n busje zou regelen (nouja ik niet, iemand uit m'n groep) en dat was ongeveer €50,- (8 personen) maar weet niet of hier nou nog de benzinekosten bij op kwamen.. Je moet dat busje wel ergens ophalen dus dan is t wel veel gedoe denk ik idd om 7 personen thuis op te halen. Ik zal zo es opzoeken waar wij dat toen zouden doen
En kaartjes, die konden we van tevoren bestellen toch? Anders sta je daar superlang in de rij om kaartjes te halen volgens mij. En we moeten wel héél vroeg gaan hoor, anders is 't straks vol Weet ook niet of dat kan maar 2 jaar terug was het wel erg druk, dus denk wel dat je daar rekening mee moet houden.
misschien is het handig , om van te voren met zn allen op een centraal punt af te spreken. dat iedereen daar vezamelt, en daar word dan besloten wie bij wie in de auto zit .
en de chauffeurs ff elkaars mobiele nummer, voor we elkaar kwijt raken whaha, whow wat heb ik er een zin in he, kaartjes vooraf bestellen idd slimmer, denk dat ieder voor zich dat gewoon kan doen he? je zit toch niet met plaatsen ofzo dat je bij elkaar moet zitten, gaat gewoon om entre bewijs neem ik aan?
is zoiets binnen of buiten trouwens? wie weet via welke site dat kan? als we datum hebben besproken kunnen we dat vast bestellen idd, zit je daar niet met wachtrijen en risico dat het vol is
BE_GENTLE
Geplaatst: 07-01-11 15:13
Ik had gister bij connexion gekeken daar hadden ze busjes voor c.a 18 personen incl. chauffeur maar wist het adres niet dus kon geen prijsopgave doen.. Dan is het inderdaad handig om een punt af te spreken waar iedereen zich verzameld, het is wel handiger je hebt geen stickers nodig je betaald geen bezine..
Rent a car verhuurt die ook niet busjes ?? Kim: Mischien dat jij dat kan navragen aangezien je daar in de buurt woont
BE_GENTLE
Geplaatst: 07-01-11 15:14
Ik zag trouwens dat kinderen tot 15 jaar goedkoper uit zijn ook met groepskaart ! met groepskaart betaal je 15 euro p.p ik geloof tot 15 jaar 9 euro..
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 07-01-11 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt
ponymeid1
Geplaatst: 07-01-11 15:15
Ja doehoei. Heb 't druk
xjesssicaa
Geplaatst: 07-01-11 15:16
misschien kunnen we beter doen, dat 1 iemand alle kaartjes besteld, als je dan wel met zitplaatsen zit dan zit iedereen zowiezo bij elkaar, en de gene die het dan besteld het reking nmmr doorgeeft en dat we het geld voor het kaartje overmaken ?
Kirstenn
Geplaatst: 07-01-11 15:17
Ik zag net kilometervij busverhuur, dat was een busje voor 9 personen maar dat is al €125,- en volgens mij ook vanaf een bepaald aantal kilometers benzinekosten, dus denk dat geen goede vervanging is voor 2 personenauto's.. Busje met chaffeur is nog een optie, wil jij die prijsopgave misschien doen Linda? Ook even navragen of dat incl. benzine/diesel is dan. En dan is het idd handig om op één centraal punt af te spreken.
Nou ik denk dat we wel samen kaartjes moeten bestellen, omdat je anders niet die groepskorting hebt. Ik denk ook dat we moeten proberen om samen naar binnen te gaan, anders ben je natuurlijk niet echt een groep..
Ik weet niet of het handig is om vanaf 1 centraal punt weg te gaan als we met auto's gaan, want daar moeten dan ook mensen naar toe komen die dan niet in de buurt wonen. Denk dat het handiger is dat iedereen even zijn woonplaats achter de naam zet, en dat we dan even kijken wie bij wie in de auto kan, afhankelijk van woonplaats? Als we dan ook kijken dat er iig 1 iemand in de auto zit die je kent, dan moet dat goedkomen. Niemand bijt denk ik
BE_GENTLE
Geplaatst: 07-01-11 15:17
Er staan geen zitplaatsen op de kaartjes het is gewoon vrij zitten, behalve v.i.p mensen hebben een apparte zitplaats..
Lijkt me wel leuk als we op 1 plek verzamelen, heb ik gelijk iedereen ff gezien Mits het voor iedereen gaat natuurlijk En thuis afzetten is dan geen probleem.
xjesssicaa
Geplaatst: 07-01-11 15:19
oooooh okeee dat wist ik nog niet helemaal . alleeen, straks hebben een paar mensen kaartjes gehaald en de rest gaat niet mee. dus we moeten wel even zeker weten dat iedereen zowiezo gaat ! en ik denk dat we dan ook even een dag moeten beslissen wanneer we gaan? anders is het straks uitverkocht als dat kan
Chaos
Geplaatst: 07-01-11 15:20
Ja, maar halllo! Dat zijn wij toch; VIP!
Kirstenn
Geplaatst: 07-01-11 15:20
BE_GENTLE schreef:
Er staan geen zitplaatsen op de kaartjes het is gewoon vrij zitten, behalve v.i.p mensen hebben een apparte zitplaats..