Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jinte schreef:Ik hou het topic en het forum even in de gaten. Als ik alleen kom worden de reiskosten mij te duur want ik ga gewoon met de auto. Mochten er mensen mee willen reizen (Kan op station Nijkerk of Amersfoort mensen oppikken) kunnen we eventueel de reiskosten delen, dan wordt het voor mij al makkelijker om te komen
Suus__ schreef:Jinte schreef:Ik hou het topic en het forum even in de gaten. Als ik alleen kom worden de reiskosten mij te duur want ik ga gewoon met de auto. Mochten er mensen mee willen reizen (Kan op station Nijkerk of Amersfoort mensen oppikken) kunnen we eventueel de reiskosten delen, dan wordt het voor mij al makkelijker om te komen
Zou je mij kunnen oppikken in Utrecht? Ik kan evt ook naar één van die stations komen, maar thuis ophalen zou wel heel luxe zijn![]()
Suus__ schreef:Jinte schreef:Ik hou het topic en het forum even in de gaten. Als ik alleen kom worden de reiskosten mij te duur want ik ga gewoon met de auto. Mochten er mensen mee willen reizen (Kan op station Nijkerk of Amersfoort mensen oppikken) kunnen we eventueel de reiskosten delen, dan wordt het voor mij al makkelijker om te komen
Zou je mij kunnen oppikken in Utrecht? Ik kan evt ook naar één van die stations komen, maar thuis ophalen zou wel heel luxe zijn![]()
Marjoow schreef:Dan hebben we er 6 toch?
Arianne, Lauke, Odet, Marjo vanaf amersfoort
en Lisa en Marlinda vanaf den bosch