vind het wel leuk een meeting maar slapen daar gaat hem niet worden. is vaak €120,- pp en dat wordt mij een beetje te gek en zoals ik zie kan van zaterdag op zondag niet.
Ja dat is All In hoor Suuz! Mag je overal gebruik van maken en je helemaal dik eten en drinken in van alles en nog wat!!
Ohh, het is echt heel leuk hoor daar!!
Wij zijn er al 3x een lang weekend geweest!
Malima
Geplaatst: 15-01-11 22:26
ja klopt, dan is wel alles inclusief
als ik met max zou gaan voor 1 nacht dan betaal ik €144,-.
voor sylvie betaal je €59,50 dan zit je op €188,50
gewoon ter informatie hoor
Laatst bijgewerkt door Malima op 15-01-11 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
megan8
Geplaatst: 15-01-11 22:31
Maar dames, Lijkt het jullie niet iets om dan met jullie hubbie of eventueel een andere vriendin ofzo, er een weekendje weg van te maken??
Of loop ik nu te hard van stapel??? Dat is volgens mij wel voordeliger als 1 nacht....
En als je een dagarrangement hebt, is het 'maar' van 12.00 tot 18.00.... das best wel kort. Vooral als je ook nog wilt gaan zwemmen met je kindje(s) en naar de kermis e.d. wilt....
Nathazzz
Geplaatst: 16-01-11 00:26
Een nacht of een weekend met hubs zie ik dan wel weer zitten, vraag is wel of onze hubbies daar ook op zitten te wachten.
Ik denk die van mij ook wel. Lekker toch een weekendje weg. Alleen even kijken wanneer dat gaat zijn en hoeveel dat gaat kosten. Maar misschien is het wel wat voor ons.
Ik ook niet en mijn ventje ziet dat ook niet zitten..
saroanda
Geplaatst: 16-01-11 15:26
Ik vind een nachtje Preston palace echt veels te duur, sorry Je moet de volgende ochtend dan alweer om 11 uur weg zijn, wil je verlengen kost het extra.
Ik heb even nagevraagd bij mijn goede vriend. Helaas kan hij mij niet aan korting helpen, hij zal het wel willen maar zijn baas is alles behalve schappelijk wbt kortingen voor zijn werknemers..
Hij zei tegen me, voor leuke kortingen moet je de site in de gaten houden, de krant ( die houdt ik in de gaten en hij) en op vakantieveilingen kan je goedkoop aan arramengten komen.
megan8
Geplaatst: 17-01-11 22:17
Reactie op mijn mail:
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u meedelen dat u voor een arrangement van zaterdag 15.00 uur tot zondag 11.00 uur u alleen telefonisch per uitzondering kunt reserveren. De prijs hiervoor bedraagt € 129,00 per persoon all-inclusief!