Nou weet je dames... Als er sneeuw ligt is het ook niks voor mij ik loop sowieso al niet lang, laat staan als er sneeuw ligt... En bij sneeuw is een rolstoel niet te doen Het schiet niet op he...
Evenstar
Geplaatst: 27-12-10 20:34
Ehm ... nog een met slecht nieuws ... kan donderdag geen vrij krijgen
Rust er soms een vloek op onze meetings? De laatste keer dat het echt doorging was bijna 3 jaar geleden toen Yoanna net was geboren en ik niet mee kon. Verder zijn alle pogingen steeds mislukt
De -5 is 's nachts he. Maar 0 is ook best wel heel erg fris. Thijs zei vandaag al, toen ik zei dat we misschien naar de Eteling zouden gaan, 'maar ik WIL helemaal niet in de sneeuw lopen'.
Ik heb wel kortingskaartjes gekregen van een lieve bokker, dank je wel Dus wat dat betreft kan ik wel van jetje.
Saskia
Geplaatst: 29-12-10 00:14
Kijk, ik vind het geweldig, maar Dierenrijk was 5euro (x2, 1tje gratis nog ) om in de kou te lopen. 25euro x4 om in de kou te lopen (of rollen )is wel veul! Ik verwacht geen 29graden natuurlijk, maar eerlijk gezegd was 0 ook niet echt wat ik in gedachten had
Dan ga ik liever naar een of andere binnenspeeltuin daar ergens in de buurt ofzo
Irma had het over een ontdekhoek waar ze vandaag naartoe gaat, misschien is dat iets? Zit in rotterdam en den bosch, amsterdam? Kunnen ze proefjes doen enzo. http://www.ontdekhoek.nl/nl/index.php
Pf marinthe wel, die mept gewoon floortje in elkaar Of iets als ballorig oid? Maar om daar nu 2 uur voor te rijden vind ik ook weer zoiets. Dan ga ik toch maar naar de efteling.