Wel een heel leuk idee, misschien kan ik meerijden. Ik wil ook wel rijden maar ik hou zo lang rijden achtereen niet vol.
Ik ga als ik daar naartoe wil wel even in het forum kijken. Hoe gaan jullie als ik vragen mag?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lot schreef:Ik twijfel ook of ik ga om eerlijk te zijn, als we niet als kennismaking gaan voor deze trektocht meldt ik me af, het is me te duur ivt ik er voor terug krijg dan.
Ik ga maandag bellen voor info, als de tent huren niet door de weeks kan dan gaan we voor het weekend van 22-24 juli, het weekend daarvoor is namelijk ook de Dwingeloose paardenvierdaagse, wie weet merk je hier niks van, maar vorig jaar was er zeker wel wat van te merken...
Ik ben me trouwens even aan het afvragen waarom we pas in juli gaan, als alle dazen en wespen volop rondvliegen, waarom gaan we niet ergens begin juni?
Edit: Ik weet het al, ivm de schoolvakantie. Nu is het 2 juni hemelvaart, volgens mij zijn alle scholen die vrijdag daarna dicht, dan zouden we ook dan kunnen gaan dus 3/4/5 juni, misschien een optie?
Jannickee schreef:Het klinkt allemaal harstikke leuk! De prijs is ook goed te doen.
Alleen snap ik niet helemaal de bedoeling van dag 3. Het is de bedoeling dat de spullen 's ochtends worden opgehaald, en wij en de paarden in de avond op een andere locatie?
Alleen 3/4/5 juni kan ik niet mee. Dan heb ik familieweekend als het goed is.
Het lijkt mij ook leuker om gewoon met z'n 6en een keer te meeten ipv in de efteling (wat ik ook niet kan betalen trouwens)
Ik zie trouwens Lot dat je bij de Mc werkt, dan ken je Laura en Marieke vast ook wel?
wiilemijn schreef:De planning is volgens mij sowieso nog een concept, het lijkt me persoonlijk ook wel leuk om zaterdag ipv twee korte ritten een dagtocht te maken. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de conditie van de andere paarden. In wat voor conditie zijn jullie paarden, zijn ze lange tochten gewend? Maar wellicht kunnen we met zn allen onder een goed kop koffie/thee bij de meeting de definitieve indeling afspreken?