ow ja, goed dat je 't zegt. Dat hadden we nog niet door....
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-10 19:34
11/12???? de weken daarna zitten we weer met sneeuw, deze week komt er geen sneeuw, alleen kans op regen... Maar daar kunnen we wel tegen net als de vorige keer!!
Maar wie zouden er wèl op 11/12 kunnen? de volgende weekend hebben we nog meer kans op gladheid, en dan heb je kans dat het nog wel zon 1a2 maanden gaat duren, maar als er niemand kan, en het wordt verder alleen maar glad dan maken we er wel een voorjaarsrit van!!
De 11e heb ik wedstrijd. Rond vuurwerk ga ik niet, dan krijg ik mau niet van het erf af.. hij is van weinig inderdaad de indruk... Maar vuurwerk wilt de wereld veroveren en is dus iets om doodsbang voor te zijn...
We kunnen beter naar oud en nieuw doen in verband met sneeuw enzo, we krijgen deze week volgens mij weer sneeuw. Dus het lijkt me handiger als we naar oud en nieuw gaan.
ik denk dat het idd ook beter is in januari . want ze hebben gezegt dat het een korte strenge winter zou worden dus ik hoop dat het dan al een beetje voorbij is de winter.
voor mij wel.. maar je moet niet alleen rekening met mij houden als de rest in december wilt ga je lkkr in december! zullen heus nog wel andere keren komen hoor..
voor mij wel.. maar je moet niet alleen rekening met mij houden als de rest in december wilt ga je lkkr in december! zullen heus nog wel andere keren komen hoor..
Okee, zullen wedan op een zaterdag,in Januari doen???