12 juni zou wat mij betreft ook kunnen. Het is alleen 1e pinksterdag. Dus geen idee of we wel ergens terecht kunnen...
Misschien is het slim dat iemand van ons gewoon iets gaat organiseren? (wel op een afgesproken datum dat zoveel mogelijk van ons kunnen). Ik ben bang dat er anders niet zoveel van terecht komt.
12 juni is eerste pinksterdag. Ik weet niet of we dan wel ergens wat kunnen organiseren...
Voor het overzicht: 12 juni wel - Jellie - Claudia - Yvonne
12 juni niet -
Voorstel andere datum -
Pien_1
Geplaatst: 04-05-11 09:47
Gooya schreef:
12 juni is eerste pinksterdag. Ik weet niet of we dan wel ergens wat kunnen organiseren...
Voor het overzicht: 12 juni wel - Jellie - Claudia - Yvonne - Jacolien
12 juni niet
-
Voorstel andere datum
-
riona
Geplaatst: 05-05-11 09:37
Ik kan wel 12 juni maar kan niet paardrijden dus dat wordt niet voor mij en om nou de hele dag te kijken is ook weer zo wat. Dus ik ga niet mee.
Pien_1
Geplaatst: 05-05-11 09:47
Jammer Riona maar we gaan toch niet de hele dag paardrijden? Misschien kunnen we iets gaan doen zodat iedereen mee kan. Of misschien rijden en mennen?
Jellie
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 10:07
Daarom had ik in t begin ook t voorbeeld van onder de kastanje neergezet. Daar kun je met zijn allen op de menkar. Ik zou t jammer vinden als je niet kan komen hierdoor riona.
daar kun je ook zelf mennen. Een week later ga ik er heen met het stamboek om een minicurusus mennen te krijgen om te kijken of we dat leuk vinden. Kun je een huifkar huren voor een aantal mensen is ook goedkoper dan staat op de site dan kan ik wel mee
Een menroute van 4 uur met 1 uur pauze is voor max 8 personen 100 euro. Goed te doen toch? Zorgen we zelf voor de inwendige mens onderweg 2 uur is 50 euro, 2 1/2 met een 1/2 uur pauze 75 euro.
Ik vind het een heel leuk idee en als het een beetje centraal ligt is het voor iedereen goed te doen lijkt mij.
nikkielvis
Geplaatst: 06-05-11 10:36
Ik kan naar mij weten ook 12 Juni. Er is dan wel een trec wedstrijd in frasselt maar die doe ik waarschijnlijk niet mee... Ga dat gelijk even bekijken. Klinkt wel heel leuk
Nee sorry, nog geen tijd voor gehad! Zal vanmiddag direct een mail sturen of even bellen. Gewoon voor 12 juni toch? En met hoeveel personen zijn we nu? Iig 6?