Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:ik vind het idd wel heel fijn dat er dus toch thuis geschoten kan worden.
maar ik moet zeggen nu ik mee ben geweest ik zoveel meer rust heb over t feit dat ik me pony zelf heb weg gebracht.
t was echt enorm confronterend om die eerste fries daar t zien hangen maar daarna was t al snel voor mij een rust moment
want ik heb me toch best wel schuldig gevoeld tegenover buster en heb me best rot gevoeld door de zinnen die stal genoten tegen me hebben gezegd zoals ik ben slecht geweest door hem naar de slager t brengen(slachten was toch ondanks dat ik wist dat t snel gegaan was toch voor mij vies en luguber en vreselijk en de slachters waren vreselijke mensen)...maar nu dankzij de excursie voel ik t niet meer zo en ben ik blij dat ik deze keuze gemaakt heb.
moet zeggen dat ik ook geen enge dromen meer heb gehad na de excursie of dat ik nog zo vreselijk emotioneel ben...kan nu met een hele blije gedachten uitkijken naar me nieuwe aanwinst en heb t zo heel goed af kunnen sluiten...