Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin schreef:Denk dat het 't makkelijkste is als er 1 of 2 mensen de coördinatie hebben en de contactpersoon zijn voor de hoofdzaken. Als je dan daaronder weer 3 teams maakt (als je op 3 locaties doet) is dat misschien iets overzichtelijker. Die 3 teams houden dan weer contact met mensen die de coördinatie hebben. Of is het dan weer te ingewikkeld?
Anoniem schreef:Erg leuk idee! als er zoiets komt lijkt het me leuk om mee te doen.
Zelf zou ik het doen met rondes van 30 km. En voor iedere ronde die je rijd 3 stempels (dus per 10 km 1 stempel). Zo kunnen mensen met goed getrainde paarden(endurance ruiters met name) meerdere rondes rijden. En mensen die dat niet gewend zijn kunnen een ronde van 30 km rijden. Dat kan namelijk ieder paard dat regelmatig getraint word lopen.
Ook zou ik DA controles doen. Want ik vind namelijk dat er goed gekeken moet worden of de paarden het wel aan kunnen.
Ben erg beniewt of het van de grond komt!
Pluttersput schreef:Goede vragen inderdaad.Dan is het belangrijk om (denk ik) nu alvast langzaam mensen vast te gaan stellen. Zodat we langzaam al echt kunnen gaan plannen. Waar starten we, met hoeveel man, hoeveel stops, hoelang wordt de route, hoe sluiten we het af, wie regelt sponsors/media etc, wie regelt de route, welke 3 plaatsen gaan we starten.. *al die vragen..*