Dit is het buitengebied, dus daar wordt eigenlijk nooit iets gedaan. Maar dat bevalt met beter dan die halfslachtige prut in het dorp.
Gewoon rustig rijden. Ik ben gister ook nog met de trailer op pad geweest en zou het vandaag ook gerust doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvetjes schreef:Ik kom straks gezellig de witte veluwe bewonderen! Leuk. De weg op met trailer durf ik alleen niet. Die bolle landweggetjes met sloten ernaast vind ik toch iets te riskant, de sneeuw is niet zo erg, maar als het glad en ijzig wordt gereden.....
yvetjes schreef:De weg op met trailer durf ik alleen niet. Die bolle landweggetjes met sloten ernaast vind ik toch iets te riskant, de sneeuw is niet zo erg, maar als het glad en ijzig wordt gereden.....
_Sim schreef:Was het zeker je tweelingzus die met de trailer reed op de Hoornsdam.(kwam je tegemoet maar je zag me niet omdat je naar beneden keek)
Dat je het aandurfde met de trailer; zo best was de weg niet.Maar goed, hoop dat je veilig bent gekomen waar je wezen moest (en weer terug natuurlijk).
yvetjes schreef:Was ik zeker ook nog op de telefoon aan het kijken....
Citaat:Maar moest inderdaad toch de weg op, een vriendin haar huis is verkocht en haar ex wilde de tafel toch niet hebben die er nog stond en de moest vandaag (of morgenavond) dus nog verhuisd worden. Dus geen paard Sim, slechts een zware houten blad!
Citaat:Pannekoeken waren zeer geslaagd en welkom na de lekkere frisse ()wandeling. Bedankt Ruud en Ivonne voor de gastvrijheid!