Siet, hoe dikke dekens heb jij? Beetje stomme vraag misschien, maar ik ben een extreme koukleum en krijg van verwarming aan tijdens slapen ontzettend koppijn. Want als ze niet heel erg dik zijn, pak ik ff een fleecedeken van mezelf mee
Ik neem in ieder geval m'n hoofdkussen mee, daar slaap ik het beste op en mag ik een bedstee reserveren, dan kan ik ook wat makkelijker m'n medicijnen kwijt en pakken zonder dat jullie steeds wakker worden
Ik heb een niet zo heel dik dekbed op het bed liggen... Maar in de bedstee is het bijv. al warmer dan gewoon in de kamer zelf..
Als je zelf een dekentje mee wil nemen is dat prima.. Weet niet of iemand anders het 2 pers. bed dan gaat delen? Anders kan het luchtbed ook op maar dan moet iemand even een slaapzak meenemen..
Ja, vind het ook echt jammer, maar moet ff verstandig zijn! Komt wel ander keertje ohr Siet! Lijkt me veels te gezelli om te missen!!!!
Ja, 2 van de 3 ken ik al...Dat moet toch schelen....Jullie moeten we wel behoeden van een koop ohr! Zat vanmiddag al met Iloon dat ik gegarandeerd zou zwichten als ik een pony à la Boris zou zien staan voor 'noppes'.... Dubbelspan!!!
Siet, heb je nou een bedstee en 2pers.bed? Laat de zusters in ieder geval maar in de bedstee, mij te benauwd
Sita_
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-10 21:33
Goh, het zal jou nog verbazen hoe ruim die bedstedes zijn Mir.. Niet benauwd iig..
Ik heb 2 bedstedes en een 2 pers. bed en 2 2 persoonsluchtbedden (van die dikke matrassen zeg maar) Maar omdat de kachel nu aanstaat past er maar 1 luchtbed in de kamer..
Ik zat te denken: kunnen we niet voor dien eten ipv onderweg? Ik merk wel dat wanneer ik een dag dienst heb gedraaid (zoals nu) dat ik rond deze tijd echt honger krijg en om te gaan auto rijden met een honger gevoel omdat we perse bij IKEA of de mac moeten gaan eten lijkt me wat overbodig Alleen misschien voor Ersiel wat lastig, maar wellicht is daar een mauw aan te knopen?