[Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:05

Ik ga er vrijdag heen om zelf te rijden daar met vrienden die er zitten. We kijken gelijk even rond hoe het er is, en probeer evt. wat foto's te maken oke?
Hopelijk kan je wel mee Dagmar, was veel te gezellig met jou! :D

D_Travis

Re: [Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:27

ik wil ook graag mee, als het niet een weekend wordt kom ik zowiezo een dag :j heb me zeer goed vermaakt met jullie hihi

ben benieuwd hoe het is vrijdag!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:43

Ik hoef denk ik geen huur paard :o regel liever zelf een paard die ik ook uit kan proberen enzo ;) en anders kom ik zonder paard jullie gewoon een hele dag (+ nacht?) vervelen :P dan ben ik wellicht jullie lunchverzorger/ fotograaf of zo :D

Misschien kun je ook meteen ff vragen hoe lang je daar van te voren moet reserveren en tot wanneer je bv het aantal nog kan wijzigen :)

Ben idd ook benieuwd 8-) Veel plezier vrijdag!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:51

Misschien kunnen we gewoon samen met Niamh doen Ingrid? dies wel lief hoor! hahahaha

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:00

Haha als ik jou verhalen ooit hoor over "de arabier" :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:03

Ingrid Je mag anders ook wel op Isa hoor :) Die is lekker relax :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:04

Alleen in het donker bij wegwerkzaamheden :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:28

Doen we paardendans ipv stoelendans :D lief van jullie allemaal <3

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:52

Boncho vindt het ook helemaal niet erg om iemand anders op zn rug te hebben hoor!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 16:04

hoi lieve meiden :)

Ik zou graag mee gaan , lois had me geattendeerd op het topic! Helaas kan ik niet zeggen of ik mee kán, dat is ook meteen de reden dat ik heel weinig op bokt ben...

pallieter zit momenteel in de lappenmand we zijn de afgelopen maand 2 keer langs de kliniek geweest omdat hij erg kreupel was. We hebben de oorzaak gelukkig gevonden, ze dachten aan kissing spines maar dit is uitgesloten de fotos waren keurig, na even verder zoeken zijn ze er achter dat hij een kwetsuur heeft in zijn rugspier door een val ( gelukkig pfff) hierdoor heeft hij de linkerkant van zijn rug overbelast.

we zitten nu aan een zwaar trainingsschema , hij moet elke dag een half uur aan de longe op een speciale manier, zijn rug is helemaal los gemaakt en gekraakt en die gaan we nu trainen. over een maand gaan we terug en gaan we er daarzo voor het eerst weer op , en krijgen we daar les om hem zo weer rustig op te bouwen....

mag ik me op de lijst zetten? Ik durf niet te zeggen hoelang we moeten revalideren, ik ben allang blij dat het allemaal goed gaat komen! De dierenarts is heel positief en dit kan elk paard overkomen....

Sorry voor het verhaal,
Maar we gaan dus graag mee richting veluwe!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:09

jeetje dat is schrikken! wat fijn dat het een kwetsuur is en niet zoiets als kissing spines! hopelijk knapt hij op van de training en kun je snel weer lekker met hem aan de slag!
beterschap voor pallieter!
hopelijk kun je mee, zou wel heel erg gezellig zijn!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:22

Pff gelukkig is het geen kissing spines maar rugspieren die weer opgelapt en getraind kunnen worden 8-)

Geloof dat ieder nu nog "onder voorbehoud" op de lijst staat :) pas als we echt gaan boeken zal het definitief karakter krijgen ;) daarom eigenlijk ook wel handig om te weten hoe lang we van te voren moeten boeken :o

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:50

ik ga er stiekem vanuit dat we gewoon mee kunnen, vind het wel prettig om inderdaad van te voren een datum te prikken en te boeken. Ben nu full timer dus moet ook vrij nemen :)

ben ook heel erg opgelucht, was zooo zenuwachtig voor alle uitslagen, alle senarios gingen door me hoofd .... gelukkig is het nu allemaal uitgesloten hij is van alle kanten op de foto geweest en warmte scannen gemaakt...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:08

phoe wat schrikken,op een spoedig herstel voor pallieter!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:49

Wat een gedoe toch met Pal he? Gelukkig Annique dat het niet iets blijvends is! Succes met al het trainen, en we gaan er gewoon lekker vanuit dat je mee kan hoor! In principe ga ik dus vrijdag in Epe kijken, maar als ik nog steeds niet fit ben ga ik dus niet... ligt daar dus even aan. Volgens vriendin hoef je daar pas achteraf te betalen...

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 18:53

Voorjaar is voor mij even afwachten hoe vroeg in voorjaar. Ivm begin dekseizoen..

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 21:09

Hier een topic van iemand die ook met paard naar Epe is geweest, misschien wel op dezelfde camping? [WN-ITP] WesternWelshArab Ademo @ droomvakantie op de veluwe...:D

Annique, ik zet je er gewoon bij, hopenlijk gaat het tegen die tijd weer helemaal goed met Pallie :)
- Dagmar (paard moet ik nog even bedenken)
- Lois
- Janet (Isa)
- Carola (Boncho) moet wel vervoer hebben!
- Britta (afhankelijk of het midden in dekseizoen valt.. einde dekseizoen kan bijv. wel)
- Denise (Nathan)
- Rebecca (Timo en evt. nog een pony mee)
- Maartje Odinn
- Eva ( Clover ) 1 ritje
- Ingrid (in najaar met Say, anders huurpaard of ??)
- Marleen met Banbay
- Annique (Pallieter)

Bezoekers/daggasten
- Ingrit (wel/geen/met/zonder huur-leen-eigen paard, ik laat alle opties open , maar met mij hoeft geen rekening gehouden te worden als het gaat om de keuze van de locatie of slaapplaatsen)
- Ingrid (als geen paard kan regelen)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:24

Ik denk niet dat dat hetzelfde is, want het is geen B&B... ;)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 18:52

Aah, nouja, de omgeving is super mooi :z :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:42

Nou mensen, hier het verslag van Epe! Heb er vandaag op de camping de auto gezet en met vrienden daar in de omgeving gereden. Daarna op de camping gegeten en de campingbaas aan z'n jasje getrokken.

De omgeving is prachtig. Camping ligt direct aan het bos. De paden zijn enorm goed te doen, geen hele zware paden... dat vind ik een groot voordeel.
Er is erg veel land, allemaal afgezet met stroomdraad. Er zijn ook stallen, maar dat moeten we dan wel even regelen. Voor de paarden is veel mogelijk, onbeperkt hooi/kuil. De wei kost 6,50 per dag. De stal ben ik vergeten te vragen.

We kunnen daar als we willen caravans huren. Die zijn oud, en niet heel erg schoon, dat zeg ik er eerlijk bij. Hij had op de folder geschreven 20 euro per overnachting. Ik weet alleen niet of dat per persoon per overnachting of per caravan is. Ik ga maar even uit van per persoon. Dan kost het weekendje aan huur en paard overnachting je dus 53 euro. Imo goed te doen.
Het sanitair is in een soort keet, en was niet heel vies, maar ook niet heel erg schoon.

De camping is van een man die alles in z'n eentje runt en alleen maar heel graag wil dat het gezellig is. Hij is dus totaal niet moeilijk, maar wil ook geen mensen die dat zijn. Echt zo'n type dat eigenlijk te goed is voor deze wereld.
Persoonlijk zou ik het een prima camping vinden, maar er is dus totaal geen luxe, dat moet je wel even weten. Voor de paarden echter heel veel ruimte.
Dus laat maar weten wat jullie ervan vinden. Als we het doen zou ik hem bellen en houdt hij als we de datum weten een paar caravans vrij.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:52

klinkt mij prima Marleen!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 23:42

klinkt volgens mij wel goed

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 08:53

Het wordt nog goedkoper, want het is niet 20 euro per persoon per nacht maar 20 euro per caravan per nacht. Daar zit je natuurlijk sowieso met z'n tweeën in, dus dan wordt het maximaal 32,00 euro per persoon voor het weekend. Mooi prijsje toch? en hij heeft ook grotere caravans, daar kunnen er dus meer in.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:06

klinkt inderdaad goed!
is er ook de mogelijkheid een tentje op te zetten? niet voor de kosten, maar ik hoef niet perse in een carvan te slapen.
voor de paarden klinkt goed!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 13:23

Ja dat kan Maartje, je kan er ook zelf je tent neerzetten. Wat dat kost weet ik niet, maar ik neem aan minder...