strantrit lijkt me niet zo leuk nu nja strandrit is echt super m te doen maar het weer enzo op het strand is nu niet zo leuk en bonny kan het al niet betalen en ken dan pas in november dus strandrit wordt het niet ik had net ff op de site van Snow World als we 2 uurtjes gaan kost het al 31.50 en en dan moete we nog ski's huren kost ook al 6.50 dus dat word het ook niet
Waar willen jullie ??? ik vind dat ze in almere leuke winkels hebben en er zit in het winkelcentrum gelijk een bios .. of willen jullie ergens anders ?
ja legt in flevoland maar als jullie in Noord-Holland willen meeten oke
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 08-10-10 21:35
flevoland is toch wel weer ver weg... want julie weten waarschijnlijk wel dat over die dijk geen trein rails loopt dus we over utrecht moet rijzen dus erg lang onder weg zijn .....
uhm ik wil niet heel banketstaaf doen maar ik ben een paar keer met de trein naar Almere gegaan en die ging rechts streeks en hoefde dus niet over te stappen
haarlem is indd leuk maar weet iemand wel een beetje de weg daarzo? anders hebik liever hoorn/enkhuizen/alkmaar daar weet ik supergoed de weg/leuke winkeltjes/restaurantjes dus staan we niet voor verassingen ik ben trouwens 15