Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo"]
Nou qua conditie zou Kasje het moeten kunnen redden. Vrijdag ongeoefend een buitenrit in een groot heide/zand/bosgebied gemaakt van dik 2 uur, dankzij de rij-maar-om-kabouterMaar Kasje hield het prima vol
Even kijken hoe z'n bui is die dag voor een eventuele ruilhandelZal denk ik wel goedkomen, mits Patricia niet in een te erge zingbui is
Anders kunnen de overige ruiters daar misschien wat last van hebben
En gezellig in de auto word het zeker
Oh ja, Miran, ik heb een 1,5 paards trailer. Maar we kunnen wel even kijken of we met 1 trailer kunnen gaan, of je zou misschien 2 paarden kunnen regelen? Dan kan Patricia de hele rit meerijden, wel zo gaaf mocht dat kunnen
[/quote]
Niet te geloven.. wat willen jullie me allemaal graag aan het zingen hebben! Niet lief!![]()
Trouwens Mayo ik mocht toch niet piepen van jou... nou wees dan blij.. want nu wil ik echt wel heel graag mee!![]()
Ik ga gewoon heel stoer zijn!![]()
[quote="Miss_Petit schreef:Ik kan een 2-paardstrailer meekrijgen...
Zelf weet ik nog niet welk paard ik meeneem.
Ik mag zowel Handy (als ie weer beter en op conditie is) als Iwan meenemen...
Ik zit te denken om aan Henry te vragen of ik Cerutti mee mag, want dat is natuurlijk mijn all-time favorite![]()
Voor Patric, had er zelf ook al aan gedacht...Wil dr welles goed horen zingen
maar aangezien het niet mijn eigen paarden zijn kan ik dr moeilijk een uitlenen.
Als ik Handy meeneem rijd ik die zoiezo zelf aangezien ie nogal onverwachts soms is, Iwan lijkt mij te sterk voor Patricia (niet verkeerd bedoeld maar het is nu eenmaal een beer) en denk ook niet dat Elly wild is van het idee.
Ik weet zo snel niet iemand die zijn paard zo snel uitleent![]()
We zullen eens even op stal navragen
Mayo"]
Nou qua conditie zou Kasje het moeten kunnen redden. Vrijdag ongeoefend een buitenrit in een groot heide/zand/bosgebied gemaakt van dik 2 uur, dankzij de rij-maar-om-kabouterMaar Kasje hield het prima vol
Even kijken hoe z'n bui is die dag voor een eventuele ruilhandelZal denk ik wel goedkomen, mits Patricia niet in een te erge zingbui is
Anders kunnen de overige ruiters daar misschien wat last van hebben
En gezellig in de auto word het zeker
Oh ja, Miran, ik heb een 1,5 paards trailer. Maar we kunnen wel even kijken of we met 1 trailer kunnen gaan, of je zou misschien 2 paarden kunnen regelen? Dan kan Patricia de hele rit meerijden, wel zo gaaf mocht dat kunnen
[/quote]
Niet te geloven.. wat willen jullie me allemaal graag aan het zingen hebben! Niet lief!![]()
Trouwens Mayo ik mocht toch niet piepen van jou... nou wees dan blij.. want nu wil ik echt wel heel graag mee!![]()
Ik ga gewoon heel stoer zijn!![]()
[quote="Miss_Petit schreef:Ik kan een 2-paardstrailer meekrijgen...
Zelf weet ik nog niet welk paard ik meeneem.
Ik mag zowel Handy (als ie weer beter en op conditie is) als Iwan meenemen...
Ik zit te denken om aan Henry te vragen of ik Cerutti mee mag, want dat is natuurlijk mijn all-time favorite![]()
Voor Patric, had er zelf ook al aan gedacht...Wil dr welles goed horen zingen
maar aangezien het niet mijn eigen paarden zijn kan ik dr moeilijk een uitlenen.
Als ik Handy meeneem rijd ik die zoiezo zelf aangezien ie nogal onverwachts soms is, Iwan lijkt mij te sterk voor Patricia (niet verkeerd bedoeld maar het is nu eenmaal een beer) en denk ook niet dat Elly wild is van het idee.
Ik weet zo snel niet iemand die zijn paard zo snel uitleent![]()
We zullen eens even op stal navragen
Mayo schreef:Miran, Iwan lijkt me idd geen goed idee. Die is echt te sterk. We kijken wel even wat we kunnen regelen
Jurga schreef:Gaaf, als MarjoleinP en ik kunnen zullen we zeker van de partij zijn!Wat mij betreft kunnen er ook aanspanningen mee, maar voor de meeste mensen zal dat wat problemen geven bij de paarden misschien? Ik wil bij evt. interesse wel een menrit organiseren, dan wel op een andere datum. (kan paps ook eens mee)