Lunterenrit part three -interessepeiling (27 sept)

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Machie

Berichten: 16042
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:05

okee, dan is het wel te doen. Mijn paard is nl nog maar 3, en nog niet zo superlang onder het zadel, vandaar dat ik t wel ff wou weten.... Snappie?

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 17:19

Hmm ja want Mayo had al een ideetje.
Namelijk dat zij het eerste deel meerijdt en ik het tweede deel. Zodat ik ook keertje mee kan doen! *LOL*
Ik heb er nu al zin in!! *LOL*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:28

Kijk! Het word gezellig in de auto! }>

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:29

Mike schreef:
Kijk! Het word gezellig in de auto! }>


dat kan niet missen met smirnoff ice Haha! Haha! Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:46

Nou qua conditie zou Kasje het moeten kunnen redden. Vrijdag ongeoefend een buitenrit in een groot heide/zand/bosgebied gemaakt van dik 2 uur, dankzij de rij-maar-om-kabouter *LOL* Maar Kasje hield het prima vol

Even kijken hoe z'n bui is die dag voor een eventuele ruilhandel Tong uitsteken Zal denk ik wel goedkomen, mits Patricia niet in een te erge zingbui is *LOL* Anders kunnen de overige ruiters daar misschien wat last van hebben Tong uitsteken

En gezellig in de auto word het zeker Haha!

Oh ja, Miran, ik heb een 1,5 paards trailer. Maar we kunnen wel even kijken of we met 1 trailer kunnen gaan, of je zou misschien 2 paarden kunnen regelen? Dan kan Patricia de hele rit meerijden, wel zo gaaf mocht dat kunnen

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:02

Ik kan een 2-paardstrailer meekrijgen...

Zelf weet ik nog niet welk paard ik meeneem.
Ik mag zowel Handy (als ie weer beter en op conditie is) als Iwan meenemen...
Ik zit te denken om aan Henry te vragen of ik Cerutti mee mag, want dat is natuurlijk mijn all-time favorite

Voor Patric, had er zelf ook al aan gedacht... Haha! Wil dr welles goed horen zingen Tong uitsteken maar aangezien het niet mijn eigen paarden zijn kan ik dr moeilijk een uitlenen.
Als ik Handy meeneem rijd ik die zoiezo zelf aangezien ie nogal onverwachts soms is, Iwan lijkt mij te sterk voor Patricia (niet verkeerd bedoeld maar het is nu eenmaal een beer Haha! ) en denk ook niet dat Elly wild is van het idee.

Ik weet zo snel niet iemand die zijn paard zo snel uitleent Verward
We zullen eens even op stal navragen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 23:28

Miran, Iwan lijkt me idd geen goed idee. Die is echt te sterk. We kijken wel even wat we kunnen regelen Knipoog

Marleen, tsja, best goed ja, het zou een extra rondje van een half uurtje worden na een rit van een uur, maar het liep iets uit naar 5 kwartier extra *LOL* Wel heel gaaf hoor, maar ons richtingsgevoel werkte niet echt denderend in de middle of nowhere Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 08:26

Ik zal binnenkort wel een nieuw topic maken met alle details e.d. Kunnen mensen meteen op enkele punten hun voorkeuren aangeven. Volgens mij gaat het een leuke groep worden weer. Haha!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:41

Mayo"]
Nou qua conditie zou Kasje het moeten kunnen redden. Vrijdag ongeoefend een buitenrit in een groot heide/zand/bosgebied gemaakt van dik 2 uur, dankzij de rij-maar-om-kabouter *LOL* Maar Kasje hield het prima vol

Even kijken hoe z'n bui is die dag voor een eventuele ruilhandel Tong uitsteken Zal denk ik wel goedkomen, mits Patricia niet in een te erge zingbui is *LOL* Anders kunnen de overige ruiters daar misschien wat last van hebben Tong uitsteken

En gezellig in de auto word het zeker Haha!

Oh ja, Miran, ik heb een 1,5 paards trailer. Maar we kunnen wel even kijken of we met 1 trailer kunnen gaan, of je zou misschien 2 paarden kunnen regelen? Dan kan Patricia de hele rit meerijden, wel zo gaaf mocht dat kunnen
[/quote]

Niet te geloven.. wat willen jullie me allemaal graag aan het zingen hebben! Niet lief!
Trouwens Mayo ik mocht toch niet piepen van jou... nou wees dan blij.. want nu wil ik echt wel heel graag mee! Haha!
Ik ga gewoon heel stoer zijn! Cool

[quote="Miss_Petit schreef:
Ik kan een 2-paardstrailer meekrijgen...

Zelf weet ik nog niet welk paard ik meeneem.
Ik mag zowel Handy (als ie weer beter en op conditie is) als Iwan meenemen...
Ik zit te denken om aan Henry te vragen of ik Cerutti mee mag, want dat is natuurlijk mijn all-time favorite

Voor Patric, had er zelf ook al aan gedacht... Haha! Wil dr welles goed horen zingen Tong uitsteken maar aangezien het niet mijn eigen paarden zijn kan ik dr moeilijk een uitlenen.
Als ik Handy meeneem rijd ik die zoiezo zelf aangezien ie nogal onverwachts soms is, Iwan lijkt mij te sterk voor Patricia (niet verkeerd bedoeld maar het is nu eenmaal een beer Haha! ) en denk ook niet dat Elly wild is van het idee.

Ik weet zo snel niet iemand die zijn paard zo snel uitleent Verward
We zullen eens even op stal navragen


En ja het is denk ik wel handig om idd dan samen te gaan als je een tweepaard trailer kan regelen, scheelt toch weer en is natuurlijk veel gezelliger.

Tenminste als jullie mij maar niet vergeten..

Straks ga ik me echt eenzaam en paardloos voelen. Huilen

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:42

Mayo"]
Nou qua conditie zou Kasje het moeten kunnen redden. Vrijdag ongeoefend een buitenrit in een groot heide/zand/bosgebied gemaakt van dik 2 uur, dankzij de rij-maar-om-kabouter *LOL* Maar Kasje hield het prima vol

Even kijken hoe z'n bui is die dag voor een eventuele ruilhandel Tong uitsteken Zal denk ik wel goedkomen, mits Patricia niet in een te erge zingbui is *LOL* Anders kunnen de overige ruiters daar misschien wat last van hebben Tong uitsteken

En gezellig in de auto word het zeker Haha!

Oh ja, Miran, ik heb een 1,5 paards trailer. Maar we kunnen wel even kijken of we met 1 trailer kunnen gaan, of je zou misschien 2 paarden kunnen regelen? Dan kan Patricia de hele rit meerijden, wel zo gaaf mocht dat kunnen
[/quote]

Niet te geloven.. wat willen jullie me allemaal graag aan het zingen hebben! Niet lief!
Trouwens Mayo ik mocht toch niet piepen van jou... nou wees dan blij.. want nu wil ik echt wel heel graag mee! Haha!
Ik ga gewoon heel stoer zijn! Cool

[quote="Miss_Petit schreef:
Ik kan een 2-paardstrailer meekrijgen...

Zelf weet ik nog niet welk paard ik meeneem.
Ik mag zowel Handy (als ie weer beter en op conditie is) als Iwan meenemen...
Ik zit te denken om aan Henry te vragen of ik Cerutti mee mag, want dat is natuurlijk mijn all-time favorite

Voor Patric, had er zelf ook al aan gedacht... Haha! Wil dr welles goed horen zingen Tong uitsteken maar aangezien het niet mijn eigen paarden zijn kan ik dr moeilijk een uitlenen.
Als ik Handy meeneem rijd ik die zoiezo zelf aangezien ie nogal onverwachts soms is, Iwan lijkt mij te sterk voor Patricia (niet verkeerd bedoeld maar het is nu eenmaal een beer Haha! ) en denk ook niet dat Elly wild is van het idee.

Ik weet zo snel niet iemand die zijn paard zo snel uitleent Verward
We zullen eens even op stal navragen


En ja het is denk ik wel handig om idd dan samen te gaan als je een tweepaard trailer kan regelen, scheelt toch weer en is natuurlijk veel gezelliger.

Tenminste als jullie mij maar niet vergeten..

Straks ga ik me echt eenzaam en paardloos voelen. Huilen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:52

Mooi zo! Stoere Pat!! Haha! Komt vast goed Knipoog

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:42

Littleghoul schreef:
Tenminste als jullie mij maar niet vergeten..

Straks ga ik me echt eenzaam en paardloos voelen. Huilen


Anders ben ik er wel om je dwars te zitten hoor Tong uitsteken

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:42

Mayo schreef:
Miran, Iwan lijkt me idd geen goed idee. Die is echt te sterk. We kijken wel even wat we kunnen regelen Knipoog



Sorry ik ken beide paarden al heel wat langer. En ik zou eerder Iwan meenemen dan Handy. Handy kan nog wel eens flink spoken als hij wat raars ziet. Iwan is gewoon lekker nuchter en loopt wel door.

Als je chocorutti mee kan nemen is helemaal top.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:46

Nou nog even en ze willen mij niet eens meer meehebben...
Met al die verhalen van mijn aparte paardjes Haha!

Ik wil nog wel zo mijn best doen een nieuw boktkoppel te laten ontstaan, he patricia Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:29

Romkabouter schreef:
Daar hadden jullie geen invloed op, dat kon ik prima alleen Tong uitsteken


Zeg kabouter, als je nou meegaat en een stukje omrijdt via Drachten en mijn Dirk mee kan nemen, dan kan ik je nog een financiele bijdrage leveren en moet het vast allemaal kunnen Tong uitsteken

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 13:44

Ik ben er niet bij dit jaar... Had me heel leuk geleken om voor de 3e achtereenvolgende keer erbij te zijn, maar ik heb dat weekend andere plannen, te weten een haflingerweekend in Ermelo Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-03 19:44

Toch vind ik dat Paul maar heel erg zijn best moet gaan doen om mee te kunnen en dan meteen Dirk mee te nemen... Tong uitsteken Jammer dat je niet kunt Maarten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-03 22:07

Volgens mij wordt dit een geschifte grote boktbuitenrit, mooie vuurdoop dus Haha!
T zal wel gezellig worden, en broerlief is bijna helemaal overtuigd, ik denk dat ik hem bij de overige grooms en chauffeurs achterlaat, daar zal hij zich ook wel vermaken vermoed ik zo *LOL*

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:35


verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 20:10

Ligt een beetje aan als ik kom!
Jah paultje kan ik misschien mee rijden!
Maar dat laat ik je nog wel op tijd horen ilona!

hobbelheks

Berichten: 8846
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:03

Ik kom er net achter dat 27 september voor mij niet door kan gaan
Ik ga dan neer het laatste en enige festival dat ik dit jaar bezoek, nml. sickbeths autumfest. Dus dit keer ook een lunterenrit zonder susan Verdrietig

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 07:49

Volgens mij zit ik 27 september in Ermelo in een bungalow. Even kijken hoe het loopt dus.

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 08:20

Jurga schreef:
Wat mij betreft kunnen er ook aanspanningen mee, maar voor de meeste mensen zal dat wat problemen geven bij de paarden misschien? Ik wil bij evt. interesse wel een menrit organiseren, dan wel op een andere datum. (kan paps ook eens mee Tong uitsteken)
Gaaf, als MarjoleinP en ik kunnen zullen we zeker van de partij zijn!

Lucien is overigens wel gewend aan aanspanningen. Dus dat zal wel goed gaan.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 08:37

Ik ben ineens de hele draad kwijt nu er een deel van het topic weg is.... *snik*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:51

Als ik 1 september slaag voor mn E dan kom ik met 2 paarden en rijden steef en ik mee!