Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou ben ik niet iemand die daar issues van maakt of lastig over doet, ik wil zondag graag gewoon onder kennissen zijn en heel veel lol hebben. Ik zie jullie allemaal zondag mijn telefoonnummer en email staan in mijn profiel

Ik heb nog een week voor we naar de Wigwam vertrekken en er moet echt nog veel gebeuren, en ik moet ook nog een studieverslag af zien te krijgen voor die tijd. Ik krijg het allemaal niet geregeld
Ibbel, als je voor mij al vlees besteld had maak ik je dan gewoon over. Vind het heel jammer maar het is even niet anders... Had me er een beetje op verkeken.
Dus Shanna en ik komen in stijl.
Mickey schreef:Amanda - pastasalade - 3 plekken in de auto vanaf Rotterdam/Dordrecht (en wil best een klein stukje omrijden)
Justy - fruitsalade - 4 plekken in de auto op route Maastricht-Roermond-Venlo-Nijmegen
Annash - dan maar geen salade ivm tijdgebrek in dagen ervoor- met de trein
Bella - zou niet weten wat ik moet meenemen.- Vanuit Achterveld, kan eventueel iemand in Barneveld van het station halen.
Marije_jiplover - knoflooksaus en whiskeysaus - Vanuit Velp met nog 2 plekken vrij in de auto (1 al gereserveerd voor Djilan) en kan ook mensen van station halen
Hilli - wat vegavoer voor op de barbie - Vanuit Amsterdam met nog 3 plekken vrij in de auto
Gwen - moet nog wat lekkers bedenken - rijdt met Mickey mee
Mickey: wittekoolsalade - vanuit regio Tilburg - Gwen rijdt met mij mee