Biddingshuizen word het niet. de instuctrice daar heeft veel wedstrijden. Waardoor het op zijn vroegst okt. word. En in okt. is de kans op slecht weer helaas wat groter. En niet iedereen kan kalkoenen in draaien. Dus dat word het simpel weg niet
Dit is de prijs inclusief reiskosten. Ja, plan maar een aantal datums, dan leg ik die voor en kan zij ook kijken wanneer zij kan. Misschien voor de zekerheid vragen wat het huren van het terrein kost? Want als het duurder is dan 10 euro, komt het bovenop de 20 euro. En ze gaat wel uit van minimaal 5 deelnemers.
Anoniem
Geplaatst: 26-05-10 10:05
Dat is prima, Ik heb gister een mailtje naar ede gedaan, Omdat ik daar zelf As zaterdag wil gaan trainen. Ook met de vraag wat het terrein kost. Maar ik ga er vanuit dat het niet meer is als 10 euro.
Maar dan kunnen we een datum gaan plannen. September had momenteel de voorkeur?
Dan zal ik lijstjes maken en zet je naam even bij de data dat je kan.
En nog een lijstje voor het terrein geef even je voorkeur door maakt het niet uit zet je ze allebei neer
Gaan we dan naar renswoude of Ede: Nini_roosje Ede & Renswoude
Data:
Zaterdag 4 sept Nini_roosje
zondag 5 sept Nini_roosje
Zaterdag 18 sept Nini_roosje
Zondag 19 Sept Nini_roosje
Delaja
Geplaatst: 26-05-10 11:43
Nini_roosje Ede & Renswoude Delaja: Ede & Renswoude
Data:
Zaterdag 4 sept Nini_roosje
zondag 5 sept Nini_roosje Delaja
Zaterdag 18 sept Nini_roosje Delaja
Zondag 19 Sept Nini_Roosje Delaja
Is het een idee om de mensen die zich ook op die lijst hadden gezet even een pb te sturen als herinnering?
ik zal even kijken welke datum(s) ik eventueel kan en ik hoop dan vervoer te kunnen regelen, dat horen jullie zo snel mogelijk!
Anoniem
Geplaatst: 26-05-10 18:17
lovelanga schreef:
ik zal even kijken welke datum(s) ik eventueel kan en ik hoop dan vervoer te kunnen regelen, dat horen jullie zo snel mogelijk!
Prima
Anoniem
Geplaatst: 26-05-10 18:19
MariskaFally schreef:
Ik weet nog niet of ik deze data's kan omdat ik met wedstrijden zit en ik nog niet weet welke ik allemaal ga rijden.
De meeste vraagprogramma's van september zijn al wel online, Dus misschien dat je al een planning kan maken? Aangezien ik zelf op vakantie ben de paar weken er voor kan ik dan niet veel meer regelen. Met groepen enzo dus hoop ik dat het dat het optijd geregeld is.
daandriaan
Geplaatst: 26-05-10 18:24
Zaterdag 4 sept Nini_roosje Delaja Daandriaan
zondag 5 sept Nini_roosje Delaja Daandriaan
Zaterdag 18 sept Nini_roosje Delaja Daandriaan
Zondag 19 Sept Nini_Roosje Delaja Daandriaan
Nini_roosje Ede & Renswoude Delaja: Ede & Renswoude Daandriaan: Ede en Renswoude.
Het maakt voor mij inprincipe niets uit, omdat ik met haar mee reis