Jullie hoeven niet naar mij te komen hoor!Ik haal jullie wel gewoon op anders...Imke, ik weet alleen niet waar jij woont, dus als je dat ff pb't
Om 16.30 haal ik Imke op, daarna rijden we door naar Nathalie en vervolgens naar Simone. Dan zijn we rond 16.45 goed en wel op weg, en als het mee zit zijn we dan rond 17.15 bij Nicole
Volgens mij zou Kel rond 16:30 bij ons zijn, dus dan rijden wij weg Heb je trouwens het adres wel Mir?
Oke, nou dan zien we je wel verschijnen. Tomtom ligt hier nog steeds, dus mogen we vast nog wel een dagje lenen van tante
Bel maar als je het niet kan vinden.Jo, geen probleem. Volgende keer beter Spullen zijn - op het vlees na - in huis. Het weer valt ook mee, denk dat zo het zonnetje doorbreekt.Tot straks iedereen!
Zie nu dat er een salade wegvalt van Jo, misschien zo toch nog maar even een salade halen in de winkel, kartoffel of iets dergelijks?
Oh! Lekker Komt wel ok. En anders is de snackbar om de hoek Heb nog ff naar vis gekeken bij de supermarkt, maar vond dat er helemaal niet zo lekker uitzien.
Ja, moet ik er ff om (welke als ze die niet hebben, of ik vind 'm niet?), of zullen we genoeg salades hebben als Simone en Siel hebben?
Ik krijg er trek van Mir en ik hebben gisteren de macaroni-salade nog ff voorgeproeft en hij is goed bevonden door Mir
Ik denk ook wel meer dan zat inderdaad Komt allemaal goei![Edit] Ja, en dat ik 'm goed vind, zegt al heel veel, gezien ik een muts ben qua eten
Heranda schreef:[Edit] Ja, en dat ik 'm goed vind, zegt al heel veel, gezien ik een muts ben qua eten Alleen de stukjes tomaat waren te groot (die je notabene zelf had gesneden )