Ik vind het prima Ik zal voor de mensen die het nog wel een tikkie ver weg vinden nog wel even een uberlieve foto plaatsen van de baby, dan wil iedereen zo
En jullie hebben lekker veel ruimte om het huis enzo en dan kunnen we voetballen en rennen en al onze frustratie eruit gooien enzo.
Isjtar
Geplaatst: 20-05-10 17:06
Haar naam is hoogstwaarschijnlijk Funky (Gajah's) Flower Haar roepnaam wordt eigenlijk sowieso wel Funky Dat is afkomstig van de titel van een nr van de Red Hot Chili Peppers en haar grote broer is ook al naar een nr vernoemd Verder pas het ook echt bij haar want ze is echt een funky baby Als kol heeft ze een soort van klavertje vier, dus zo kwamen uit op flower en dan zit er tenminste ook nog wat liefs in haar naam en wordt het niet helemaal zo'n draakje Mijn moeder wil heel graag Gajah er nog ergens in zetten, maar dat weten we nog niet helemaal zeker, dus vandaar dattie tussen haakjes staat De pony die wij een paar maanden geleden in moesten laten slapen was onze lieve oude Gajah, en zij was altijd ontzettend lief met veulens, een soort van peetmoeder, dus vandaar dat mam dat er in wil hebben