Helemaal gratis kaartje gewonnen bij de sponserloterij maande of 2 geleden en ja ze zijn nog geldig heb der 2 dus 1 voormezelf en een voor iemand die wilt
ik kan ook nog aan stickers van de AH komen
Sieltjuh
Geplaatst: 23-04-10 19:42
Jessie, hoe wil jij naar hier komen? We vertrekken namelijk vanaf Souburg/Vlissingen Kan jij de bus nemen naar Middelburg bijvoorbeeld? Bij het station in Middelburg ophalen is opzich wel te doen geloof ik *gaat kijken* Ow, dat is bijna een uur... Naar Goes is iets meer als een half uur. Ik weet niet of de bestuurders het erg vinden om daar naartoe te gaan?
Ow, dat is mooi! Als we die nou gebruiken en de persoon die die gebruikt nou €21 (wat dus een gewoon kaartje zou kosten), verspreid over iedereen (incl. zichzelf min Jessie), dan heeft iedereen toch wat geld terug
Heb je een OV-chipkaart? Volgens mij is die al actief in de bussen van Conexxion. Anders moet je het even aan Marjon_ vragen in het ZT, die reist regelmatig met de bus, ik maak er hier nooit gebruik van
Als je zo'n kortingskaart hebt, krijg je bij de AH 8 euro korting, kan je gewoon inwisselen bij de kassa, betaal je 21 euro en heb je meteen je toegangsbewijs