Moet er gereserveerd worden waar we pannekoeken gaan eten? Of maakt dat niet uit als we onverwachts met een groep komen, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor
Ik kom uit [***] (als iemand mee wil rijden uit de buurt of ergens wil carpoolen hoor ik het wel). Sandra gaat (denk ik) niet mee want die is net bevallen. Want die zit op de route.
zullen we 17.00 afspreken als het slecht weer is en we dus volledig op de pannenkoekenboerderij zijn aangewezen?
en om 15.00 als het mooi weer is en we lekker eerst kunnen kletsen en snacken op een kleedje?
luffie
Geplaatst: 30-05-10 11:53
Klinkt goed Ba! Bepaal jij hoe het weer is zaterdag?? Misschien is het bij jou hartstikke mooi en regent het bij ons, kan vervelende situaties opleveren, hahaha!!!
Samantha, ik woon in Noord-Limburg dus kan je vanuit daar wel meenemen. Ik ben wel heel eerlijk als ik zeg dat ik er niet heel veel voor voel om alleen voor pannenkoeken te eten helemaal naar Alphen te rijden of ben ik de enige die er zo over denk... Maar als het goed weer is maken we er een gezellige middag van!
yootje, het wordt heul mooi weer en als het echt slecht is kunnen we hier ook wel zitten. wel op een kleedje op de grond want zoveel stoelen heb ik niet hihi
Ik lees het hier wel, het weer wordt in ieder geval super, dus dat kan eigenlijk niet mis gaan! Van mij mag het dus ook wel eerder hoor! BA, kun je vast een adres doorgeven? Kan ik kijken hoelang ik erover doe! Dank!
luffie
Geplaatst: 31-05-10 11:55
benangelique schreef:
doe maar een voorstel zeg ik
Anders houden we het op 14.00u met mooi weer??? Ik heb nl ook nog een hond die ik tussen de middag uit moet laten, en anders moet ik me zo gaan lopen haasten.........