Ik heb vanmiddag ff aan me mams gevraagd of ik dan misschien de auto mee mag, maar ze zei dat ik dat met Kees (me stiefvader) moest regelen. Maar dan moet ik wel zelf benzine betalen en degene die met me mee rijden ook benzinekosten betalen...maar das denk wel een btj logisch toch??
Idd zelfsprekend van de benzine kosten, toen eerder met Suus kostte het ons p.p maar 9 eurie.
Uhm, Linda als je mag rijden, zou ik dan misschien met jou en Marlous mee kunnen? Dan brengt mijn moeder me wel naar jullie ofzo. Scheelt een hele treinreis.
ik ben het gewent, moet elke dag in totaal 4keer overstappen(heen en terug samen)
MRIIIS
Geplaatst: 05-03-10 21:06
Haha ik ga over een maand pas ofzo aan mijn RB beginnen, dus aan mij hebben jullie niets & ik ben dus gedwongen met de trein te gaan. Wel met korting gelukkig (of geldt dat niet met een weekab. op feestdagen?)
Ik ging een jaar elke dag met de trein naar school, maar de verbinding was zo slecht. Trein ging maar eens per uur, tja, da's niet handig. Nu ook, als ik met de bus/trein naar thuisthuis wil, dan ben ik ruim 2 uur onderweg, en moet ook nog een stuk lopen. Als ik op de fiets stap ben ik er met 50 minuten, en in de auto met 25. Nou, dan is het OV echt niet aantrekkelijk. Naar de uni kan ik allemaal makkelijk op de fiets (hooguit 6 km fietsen, bergop helaas dat wel)
MRIIIS
Geplaatst: 05-03-10 21:11
Ligt er idd ook maar net aan, ja. Hier zijn de trein/bus/metro/tramverbindingen heel goed, dus een OVkaart is superchill Al zal ik daar wel anders over denken als ik mn RB heb