Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nadias schreef:Haha nee hoor, heb je mij weleens gezien? Ik kreeg Jola in de bak niet eens in galop of op de hoefslagEn toch kregen we ze mee, moet je gewoon een beetje te laat komen. Dan hebben ze zoiets van nou ja ga maar anders komen jullie in het donker terug.
Goed rijden =
Lichtrijden
Galoperen
Stappen
EN de basis beheersen, meer nietEen vriendin van mij kreeg haar vriend mee die nog NOOIT op een paard had gezeten
VERAx schreef:nadias schreef:Haha nee hoor, heb je mij weleens gezien? Ik kreeg Jola in de bak niet eens in galop of op de hoefslagEn toch kregen we ze mee, moet je gewoon een beetje te laat komen. Dan hebben ze zoiets van nou ja ga maar anders komen jullie in het donker terug.
Goed rijden =
Lichtrijden
Galoperen
Stappen
EN de basis beheersen, meer nietEen vriendin van mij kreeg haar vriend mee die nog NOOIT op een paard had gezeten
Krijg ik Jola dan wel in galop? ^^ Dadelijk zijn jullie allemaal in het bos lekker aan galoperen kom ik daar aandraven
nadias schreef:Als jullie de beschrijving geven van het paard waar je op wil raad ik je wel wat aan :
Ik heb geen foto's ... rij der niet regelmatig. Eigenlijk alleen maar afentoe een strandrit want het is 12 km van mijn huis
Haha ja tuurlijk! Buiten is Jola wel heel vlot hoor, in de bak zijn ze allemaal irritant.
Geen tinkers helaas
nadias schreef:Als jullie de beschrijving geven van het paard waar je op wil raad ik je wel wat aan :
Ik heb geen foto's ... rij der niet regelmatig. Eigenlijk alleen maar afentoe een strandrit want het is 12 km van mijn huis
Haha ja tuurlijk! Buiten is Jola wel heel vlot hoor, in de bak zijn ze allemaal irritant.
Geen tinkers helaas
nadias schreef:Prommes volgt Jola, dus als Jola aan de kletter gaat gaat Prommes ook.
Geen van de paarden bokt of steigert voorzover ik weet, het enige wat ze wel kunnen doen is ervandoorgaan maar dan val je niet ...
Voor Veerle, hoe lang ben je? Is een kleine pony ook goed?
nadias schreef:Indeling:
Nadia - Sytske
Alice -
Vera - Jola
Veerle -
Emma - Zep
Louise -
Jody -
Nina -
ik denk dat ik nu mensen vergeet