En ik weet niet of het een optie is, maar misschien kunnen we weer gewoon Utrecht doen en in de zomervakantie en activiteit? Dan is het wat warmer, kunnen we buiten iets doen ofzo?
Ik weet niet.. we kunnen toch ook iets anders doen in Utrecht of dan ergens anders shoppen? Anders weet ik niet of ik wel mee ga Wordt waarschijnlijk sowieso moeilijk, *pakt agenda* okee 23 is wel okee voor mij... maar donderdag bijvoorbeeld wordt lastig .
Ik wil ook best shoppen maar dan niet in Utrecht weer.
Okee ja is wel waar .
Uhm - Schaatsen - Zwemmen - Sexmuseum (in amsterdam ) - Film - Een niet te duur paarden event wat misschien dan toevallig is? - Midgetgolf . - Koffie/Thee drinken (is ook lekker budget) - ehm verder weet ik niet echt zo.. zal posten als me iets te binnen schiet!
sexmuseum ik ben voor haha koffie thee drinken, is leuk. maar een cocktail is leuker schaatsen lijkt me niet leuk, ik heb geen schaatsen. zwemmen is wel leuk film ben ik voor en na afloop wat drinken ofzo midgetgolf vind ik nou niet echt dat ik denk wauw
en shoppen vind ik altijd leuk, ik ben al wel vaker in utrecht geweest.. maar het mag van mij ook wel ergens anders..
Nee midgetgolf was een grap . Ookal kan het best leuk zijn hoor .
HAHA schaatsen is best leuk hoor!
Ja film was al eerder besproken dat het misschien saai was, maar op zich daarna wat drinken idd is wel leuk! . Oh trouwens dan is Amsterdam wel handig want in Amsterdam krijg je onder de 18 (ah Jori) heel veel korting met een bepaald pasje ze kijken toch niet naar de foto dus ik kan jullie wel een paar geven van andere eventueel of gewoon oude van mij .
40 procent van 35 is... 10 procent is 3,50 x4 = 14 euro (knap van me hé zo uit het hoofd ) dus dan is het nog maar 26, scheelt een stuk als ik ook nog wat doneer! .
Haha maar ik vind iets gaan eten ook wel heel leuk ja! Locatie ga ik me niet meer mee bemoeien, ik vind alles prima Het is toch al 9231375 uur reizen voor ons haha.
Ixie
Geplaatst: 28-01-10 20:14
Haha ja idd . Ik heb wel contacten .
Ja een goedkope pizzeria ofzo! Alleen dan doen we dat wel gewoon rond 5 uur al toch want anders wordt het wel een beetje laat...? Ik weet hier sowieso wel zat plekken Weet iemand het van Utrecht? [edit] Als het verder jullie niet zoveel uit maakt dan is Amsterdam voor mij natuurlijk makkelijker ligt er ook een beetje aan of er iemand uit Utrecht meegaat want dat is wel zo handig als we uit eten oid gaan! .