Raja schreef:You can find your Parachutes underneath your seat...
Ah, dat had ik eerder moeten weten, zat mijn parachute onder mijn zadel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Twinklebel schreef:Ah, dat had ik eerder moeten weten, zat mijn parachute onder mijn zadel? Ik was hem al kwijt bij mijn laatste paar vluchten......
Stak er geen oranje fliebertje onder je zadel uit waar je aan moest trekken??
anshrop schreef:Die moet op je rug, die parachute, anders hebbie er niks aan suffie, rent vientje met de chute achter haan aan, en jij ligt alsnog op je snufferd, airbag voor ruiters zijn er echt he, wel iets voor jou fieke
Breghje schreef:Ik heb twee natuurlijke airbags... doen het best goed hoor, heb jij ook...
nexthorse schreef:windkracht 8![]()
Veiligheid gaat voor alles hoor! Dan komen we met wat beter weer wel langs de kant staan toejuichen. Soort schriktraining met spandoeken enzo
Twinklebel schreef:Breghje schreef:Ik heb twee natuurlijke airbags... doen het best goed hoor, heb jij ook...
Tsja, maar er ging toch echt iets fout in november.....dacht toen die grote airbag in het midden aan de achtergrond te gebruiken, maar landde er net naast, een klein tikkie hoger......en laat daar nou weinig airbag zitten....
Menino schreef:Diaan![]()
Ik moet je iets heel ergs vertellen
*rekent nu op geschokte reactie, maar aangezien ik niet weet of ik die nog op tijd krijg ga ik maar gewoon verder
Ik ben Vrijdagavond naar Melissa (jeweetz, de bijna buurvrouw van Vien!) gegaan en halsoverkop de foto's vergeten...
Ik ga ze na dit weekend meteen! branden en dan stuur ik ze wel op ofzo.... *sorrryy...!