Krijg het antwoordapparaat.. probeer het later nog wel een keer
Liedje_
Geplaatst: 08-12-09 17:34
Ik wist hier niks van af! Ben al een hele tijd niet op bokt geweest. Had aardig wat problemen thuis. Sorry hiervoor. Joni stuurde me net de link. Weet niet of ik nog gewenst ben om mee te gaan? Anders snap ik dat ook wel natuurlijk..
Vooral ruzie, de laatste tijd is het alleen maar oorlog als ik met me moeder praat. Vandaag ook niet naar school geweest hierdoor.. Nou ja er zit een heel verhaal achter, langdradig.. Maar het komt er op neer dat mijn moeder snel pissig op met word, waarschijnlijk doordat ik ben blijven zitten en ik niet de cijfers haal die zij wilt dat ik haal oid..
Aahw, dat is niet leuk Wien.. Niet teveel van aantrekken, je hebt het volgens mij hartstikke druk met hockey, school, Boris en werk, dus meer dan je best kun je natuurlijk niet doen!
Dus je gaat mee? Super!
Anoniem
Geplaatst: 08-12-09 17:45
Citaat:
Wie Joni Yannicke Celine Debby Paoline Steef? Tamar Lidwien
Wanneer Woensdag 30 december
Wat Shoppen, Bowlen (?) en eten
Hoe laat 11/12 uur
Waar Utrecht
Lekkere grote groep!
Liedje_
Geplaatst: 08-12-09 17:46
Ja precies, jij snapt 'm haha. Nou ja, het komt vanzelf goed. Heb al een tijdje uitgaansverbod, in ieder geval tot kerstvakantie. Bijna voorbij!
Ja! Even kijken of het mag van me ouders, maar ik weet bijna zeker dat het wel mag. Dus dan kom ik weer gezellig mee dit keer!