liindii schreef:De meeting is waarschijnlijk 30 december Primaaaa ik hoor eigelijk de laatste tijd hele weinig van pris
Idd.. Me to Ik denk dat ze gewoon naar de peerdjes is en veel hw heeft..Maargoed hoop wel dat ze komt idd
Mja ze was al weer weg Oja lindi.. me moeder wou nog wel ff jou moeder bellen om ff duidelijk te weten hoe en wat
Oohja we moeten ook even tellen hoeveel mensen er komen.Vul dit lijstje maar even aan :Komt zeker :Lindi
liindii schreef:Oohja we moeten ook even tellen hoeveel mensen er komen.Vul dit lijstje maar even aan :Komt zeker :LindiMerel
liindii schreef:Oohja we moeten ook even tellen hoeveel mensen er komen.Vul dit lijstje maar even aan :Komt zeker :LindiNadiaaaaázzz (& pris)
IKKKKK (: schreef:Oohja we moeten ook even tellen hoeveel mensen er komen.Vul dit lijstje maar even aan :Komt zeker :1 Lindi 2 Merel3 Nadia4 Priscilla
Hee Allemaal ik ben net nieuw in het topic maar als het kan wil ik op 30 december was het toch? ook wel mee:DAls het mag:)
Ik denk dat je dan beter ff contact kan opnemen met Lindi, die regelt het nu voor een gedeelte (voor er foutjes ontstaan).