hmm ik loop met 2 enkelbandages Omdat ik anders door beide enkels zak
TE5
Geplaatst: 05-10-09 19:57
Idd, maar dat komt niet door die schaatsen hoor
Kunstschaatsen zijn ook grappig. Net korte noren, alleen dan met een raar kartelrandje Snap ze niet helemaal, maar het is wel makkelijker met overstappen in de bocht
Ik heb idd ook braces met gym, anders klap ik elke week min. 1x om
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 20:02
Ik mocht geen braces en steunbanden etc van mn dokter omdat het anders nog erger zou worden
aah oke . ik zal wel moeten zonder kan ik niet eens een stukje joggen / paardrijden niet
had het vroeger heel erg, was nu heel tijd erg minder en sinds kort weer helemaal terug
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 20:06
Das wel vervelend zeg! Sinds ik meer op hoge hakken loop zijn mn enkels wel veel sterker geworden En mn houding ook stukke beter haha. Ik ga zo eens even tv kijken, lees hier morgen wel even verder bij wie er nog meer meekomen Ik neem aan dat we het vastzetten op 25 oktober?
Ireen Wust, yeah sure, E Misschien hebben wij hier thuis ook zelfs wel schaatsen
TE5
Geplaatst: 05-10-09 20:27
Eleionomae schreef:
Ik mocht geen braces en steunbanden etc van mn dokter omdat het anders nog erger zou worden
Daarom heb ik ze idd ook alleen om op 'risicomomenten' Als ik van te voren zeker weet dat ik anders toch wel om klap dan denk ik dat het eerder beter is, dan slechter. Anders rekken ze alleen nog wat extra uit..
Ik moet me toch afmelden voor de meeting De komende weekends heb ik nog wat dingen die ik écht niet af kan zeggen (10e schrijfster bij een wedstrijd, en de 18e is de laatste keer dat ik mijn beste vriendin zie voor ze een jaar naar Canada vertrekt) en ik ben steeds al eigenlijk te moe. Vlak na de 25e begint ook mijn tentamenweek, dus het lijkt me verstandiger om de meeting af te zeggen en dan nog een weekend echt uit te rusten.