gegrilde tonijn voor 17 en tong voor 18? Dat zijn echt hele scherpe prijzen, het is er toch wel lekker he? Allee het moet niet helemaal top zijn, maar zulke lage prijzen vind ik altijd riskant
Voor een goeie tonijn betaal ik meestal 30 euro en meer, maar dan is die ook lekker, ben daar wel een zindelijke op. Tong heb ik nog nooit gegeten onder de 25?
Nog erger Nuja ik wil het wel testen, ziet er wel leuke plek uit en het gaat mij toch vooral om de gezelligheid en wil er ook geen al te duur etentje van maken, da hou ik voor de tête a têtes (met beste vriendin wegens kieskeurig vriendje)
ik ben er nog niet geweest, hoorde altijd dat het er eigenlijk te duur was, maar dan is het in de picardie toch kostelijker ze precies? En veel minder gezellig, damn zeg, 'k ga eens goed kijken of ze daar geen knappe kok hebben rondlopen, kwestie van u te verbeteren 't moet niet te duur worden ook e zeg, er gaan arme studentjes mee hoor...
poes
Geplaatst: 25-08-09 23:17
Plaatjes onder de 20 euro vind ik wel zot goedkoop vo te eten ma ik eet wel graag Maar het klinkt zeker goe!
Ik ging trouwens als student vaker en duurder uit eten als nu
ik vond het ook wel goedkoop klinken ze, té goedkoop, dus versta echt niet waarom ik dus al gehoord heb dat maar duur is daar nu... volgens mij heeft Alizé da zelfs nog ooit es gezegd? Ofwel zijn't lokprijzen en is't in't echt duurder ik ga ook graag gaan eten ze, maar kan het mij niet permiteren om meer dan 20 euro te geven gewoon voor mij primeert gezelligheid bij zo'n dingen echt wel ze! Met de ouders mag het dan iets meer zijn
goh met vriendin mag het meer zijn omdat we allebei zot zijn van lekker eten en ik toch zeker wel het verschil proef tussen gewoon simpel doch lekker of verfijnd en orgastisch
Alizeetje
Geplaatst: 26-08-09 13:54
Ik vond dat daar niet duur ze Alé, had zelf ni betaald
Da ander ding, wat Femke eens zei, is wel duurder vond ik Alé, daarvan heb ik dat gezegd. Coeur d'artichot!
vind dat ook niet zo duur hoor, ondanks dat ik da ook al gehoord had;
maar natuurlijk, als je dan vb nr turk gaat, daar heb je voor- & hoofdgerecht vr die prijs. Of vb 8 Zaligheden, vr 30 EUR menu met half fleske wijn zeker?
ik ben er gisteren gaan eten en het was lékker! echt wel! juist niet veel keus eigenlijk (serieus, 15 blaadjes met drank en 2 voor eten? in de menukaart ) maar wel leuk en gezellig en vriendelijk en goedgekeurd dus (alleen ietske minder dat de huiswijnfles lijk meer koste of ons eten, 20 euro voor een fles huiswijn is toch een béétje overdreven ni?)