Bokken in de Drunense Duinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cile205

Re: Bokken in de Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:37

Prima! dan houden we het daar even op..:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:06

Mag ik ook meedoen in dit topic? Ik woon in de Bommelerwaard en wij gaan regelmatig met ons trailertje jullie kant op. Zondag nog Nieuwkuijk onveilig gemaakt vanwege concours. Mochten jullie zondag ook nog zin hebben? Er is nog een topic actief hierover en die bokkers gaan aanstaande zondag... Dan zijn Frankiej en ik ook van de partij. Ik wist niet dat er zo veel mensen uit die omgeving hier bokken! Jammer dat ik vrijdag nog niet kan. Mijn rijbewijs krijg ik pas dinsdag en tot die tijd rijd ik onverzekerd.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:15

ik meld me ook ff.

sofriet: werk jij in heusden of nieuwkuijk tussen de pannekoeken? komen wij regelmatig

druppeltje: wat een gave foto's heb je. ik meen me te herinneren dat jij weleens gps routes/tracks op bokt hebt gezet. klopt dat en waar staan ze?

is het rooi en modder gedonder inmiddels klaar? als we met de boktgroep gaan rijden we normaal van de klinkert naar de roestelberg. toevallig starten we a.s. zondag bij de ijsbaan aan de waalwijksebaan

hier het andere topic: [BM] Buitenrit Drunense Duinen

veel plezier alvast donderdag

sofriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 23:20

hee
in heusden, en het gedonder met de modder is nog niet klaar.
ze zijn klaar met het kappen van de bomen, maar heel de ruiterpaden zijn verpest, zeker na een week met dit weer. ik weet niet hoe het met het stuk tegen de roestelberg zit, want daar rij ik eigenlijk nooit heen

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:01

Hoihoi,

@ FrankieJ, thx voor je compliment! De paden bij de klinkert zijn weer behoorlijk rechtgetrokken, alleen die langs het kanaal is nog niet geweldig. De rest is weer te doen gelukkig! De GPS routes zijn te vinden op m'n site, maar omdat ik tegenwoordig een ander programma heb die hem rechtstreeks update naar een andere (besloten) site doe ik m'n eigen site niet meer updaten. Als je het interessant vindt, kan ik er een paar naar je toemailen?

@Idefix, welke klasse heb je gestart? Ik heb namelijk geschreven, misschien heb ik je wel gezien.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:13

sofriet: daar komen wij regelmatig. ik gil wel een keer als we er weer heen gaan. superlekkere pannekoeken!

als ik het zo lees, ben ik blij dat we zondag van de ijsbaan vertrekken

druppeltje: je hebt een pb

sofriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:34

okee dat is goed, ik werk er veel, meestal vrijdag, zaterdag en zondag.
rij ze zondag :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:43

Druppeltje: Ik startte in de L1. Mijn paard vond het caroussel heel interessant. Zowiezo heeft hij meer plezier van buitenritten dan van concoursen, maar we mochten niet klagen, het was nipt, maar er zat een winstpuntje bij weer. De opwaartse lijn wordt na 3 jaar stilstaan eindelijk weer bewandeld!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 18:56

ik had een lichtblauwe winterjas aan en er waren 3 smurfjes bij. heb 2x2 proeven L1 voorgelezen in ring 5 en 6