De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:26

hestejente schreef:
Oh, als je via Veenendaal rijdt kun je ook makkelijk langs hier :j

Ja slimmerd, waarom dacht je dat ik die route uitgestippeld had?
Ffortuna, als ik van Amersfoort kom, kan ik jou in Zeist oppikken als je wilt. Of ga je liever zelf met de auto.

Anoniem

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 10:44

Wordt het dan niet te vol in jouw auto? Anders rij ik graag mee :j

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:12

Te vol? Ehm, even tellen: Hj en ik maakt 2. Ik kom met de Audi, dus mag toch hopen dat er nog een 3de, 4de en eventueel 5de persoon inpassen. ;) Jij bent dan nr. 3 en dan kan ik nog steeds May en ROX oppikken van het station (niet het station in centrum Utrecht graag :o ).
Poes komt met de 'poesmobiel' :D , dus als we naar Lelystad gaan kunnen er daar ook nog 3 bij: bv. Cissy (dan hoeft Cissy niet met de grote bus te rijden) en iemand uit mijn auto (met 4 zit comfortabeler). Mocht Snackie tóch besluiten om mee te gaan 'brownies eten in Lelystad', lukt dát zelfs nog. :D

Goh, het heeft even geduurd, maar langzaamaan begint onze meeting nu dan écht vorm te krijgen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:19

Driebergen-Zeist station is goed te bereiken en daar kom je vlak langs als je vanaf mij naar de snelweg toe rijdt richting Cissy :j

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:33

Is dat station voor May en ROX ook te doen, zonder 100X te moeten overstappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 11:39

op Utrecht moet je dan even overstappen volgens mij en dan is het nog maar 8 minuten in de trein, dus dat valt mee.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 12:07

Rox hoeft niet over te stappen, er is een intercitygeval vanuit Den Haag CS naar ik dacht iets van Nijmegen dat ook in Driebergen-Zeist stopt.

Insun, lijkt me een strakke constructie, dan haal je eerst mij en eventueel May op en daarna Ffortuna? Ffortuna, je móét mee hoor! :P

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:03

Welk station is voor May het handigst dan? Niet Driebergen-Zeist?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:13

May zal wel over moeten stappen, als jij niet naar Utrecht wil... of anders Amersfoort, dat is minder ver voor May dan Driebergen-Zeist.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 13:39

insun schreef:
Te vol? Ehm, even tellen: Hj en ik maakt 2. Ik kom met de Audi, dus mag toch hopen dat er nog een 3de, 4de en eventueel 5de persoon inpassen. ;) Jij bent dan nr. 3 en dan kan ik nog steeds May en ROX oppikken van het station (niet het station in centrum Utrecht graag :o ).
Poes komt met de 'poesmobiel' :D , dus als we naar Lelystad gaan kunnen er daar ook nog 3 bij: bv. Cissy (dan hoeft Cissy niet met de grote bus te rijden) en iemand uit mijn auto (met 4 zit comfortabeler). Mocht Snackie tóch besluiten om mee te gaan 'brownies eten in Lelystad', lukt dát zelfs nog. :D

Goh, het heeft even geduurd, maar langzaamaan begint onze meeting nu dan écht vorm te krijgen. :D

Even één vraagje: als insun, ik, Ffortuna, May en Rox al bij insun in de auto zitten en wij poes pas meeten in Soest, hoe gaat cissy dan daarnaartoe? :o En we moeten ook even nadenken over de terugreis van de treiners, willen die vanuit Lelystad naar huis (lijkt me voor May bijvoorbeeld handiger) of vanaf het station waar ze ons vinden?

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:25

FF voor het geregel, ik heb geen zin in openbaar vervoer dus ik kom ook gewoon met de toet toet! :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:28

Plannen jullie maar dames :D
Als ik het zo hoor is het wel een gezellige meet!

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:31

R0X schreef:
FF voor het geregel, ik heb geen zin in openbaar vervoer dus ik kom ook gewoon met de toet toet! :)

Okee, probleem 'te volle auto' opgelost. :D

Ik heb even wat afstanden opgeschreven, zodat we ong. een tijdsplanning kunnen maken:
_ van mijn woonplaats tot Amersfoort is te doen in 1,5 uur.
_ van Amersfoort tot Hei en Boeicoop is 40 min. Daar tel ik 20 min. extra, omdat ik May en Ffortuna moet oppikken.
_ van Hei en Boeicoop naar Soest is 40 min.
_ van Soest naar Lelystad is 3 kwartier (zoals we al uitgerekend hadden).

Voor Poes is de benodigde tijd als volgt:
_ van Gent naar Doorn is 2 uur.
_ van Doorn naar Hei en Boeicoop (Cissy) is een half uur en van Doorn naar Soest (vos) is 25 min.

Poes, wat wil je? Kom je vanuit Uvo eerst naar Cissy en tref je ons daar of ga je meteen door naar vos?

Misschien is het handig als Cissy en Ffortuna (en eventueel ROX, maar dat weten we pas als we weten waar ROX haar auto wil laten staan) op de terugweg met Poes meerijden, zodat ik vanuit Lelystad rechtstreeks naar Amersfoort kan en van daaruit naar huis.

De tijdsindeling: Ik had zo gedacht om rond een uur of 10 bij Cissy te zijn. Wil dus zeggen dat ik Hj (en eventueel May op station Amersfoort) rond 9 uur oppik. Ffortuna zal dan ong. 9.30 u zijn. (Als May op station Driebergen staat is dat dus ook rond die tijd.)
Om een uur of 9 's avonds wil ik graag terug naar huis rijden (dan ben ik nog op een vrij redelijke tijd thuis). Als we dan om een uur of zes/half 7 iets gaan eten in Lelystad hebben we daar voldoende tijd voor, denk ik?
Hoe laat willen we in Lelystad aankomen? Dan kunnen we uitrekenen hoelang we bij Miss kunnen blijven en hoe lang bij vos. (Een 2 uurtjes Miss, 40 min rijden naar Soest en dan een 2 uurtjes vos? Als we dat aanhouden zijn we rond 15.45 u in Lelystad.)

Kan iedereen zich hierin een beetje vinden?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:33

Ja :j ik wel, strakke planning insun! 8-)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:41

Ja, strak plánnen kan ik wel. :j Alleen het houden aan die strakke tijdsplanning is bij mij het probleem. :o Ik heb altijd (zoals wij dat hier zeggen) 'tamelijk lange sokken aan'. ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:43

Maar ik ben er ook nog, als iemand de planning op papier wil zetten zal ik die nauwlettend in de gaten houden B-) Wat ik alleen nog niet begrijp is hoe jij Miss binnen twee uur aan de praat wil gaan krijgen. Ik ben benieuwd!

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:25

Ik laat ROX eerst proberen. }> Kan ik de kunst van haar afkijken. :P
Zullen Australische kebojpaardjes anders zijn dan Amerikaans-Nederlandse?? :?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:29

Miss is anders dan íéder ander paard }>

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 23:31

Ik zou graag beide paarden zien (miss en vos) maar om 9u30 bij Miss staan na reeds een meet gehad te hebben met Uvo ismss wat ambitieus? Of ik kom jullie daar achterna? Er mag altijd volk mee in mijn vroem trouwens :j

Ik kan helaas niet meeplannen, heb werkelijk geen flauw idee waar we allemaal heen gaan :')

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:41

Miss anders dan ieder ander paard? Sun ook. }>

poes schreef:
Ik kan helaas niet meeplannen, heb werkelijk geen flauw idee waar we allemaal heen gaan :')

_O- _O- "Poes op avontuur is het verre nederland." _O-
Poes, Map Google is héél handig als je wil zien waar je overal heen moet vroemen. :j
Lijkt me inderdaad het handigst als je nakomt. Houdt er rekening mee dat we om 12 uur vertrekken richting vos en dat je vanuit Doorn nog een half uur moet rijden naar Miss.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 23:51

Umz ik ga wel rechtstreeks naar Vos dan. Ik heb trouwens goeie GPS, neen wacht, ik verbeter: Ik heb trouwens GPS die me hopelijk van plek tot plek krijgt en niet beslist om dood te gaan voor een dag voor de tienduizendste keer.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:56

En anders bel je mij, de zadelpasser heeft gister ook de hele stad gezien, dankzij TomTom. Je hebt echt meer aan hestejentehestejente :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 23:58

Hahaaa :D Ik heb ook tomtom, flutgps'en zijn het :(

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:59

Oei, dat klinkt héél eng Poes. :j
Mischien kun je voor de zekerheid toch maar een uitdraai maken op Map Google?

Hm, jij geeft een mens hoop, Hj. Vanaf onze Tom-Tom durf ik overal naar toe te rijden. Maar wat als hij het niet vinden kan? Dan is Insun opeens niet meer zo zeker met rijden naar en in drukke steden. :n

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:05

Hoho, ik weet alleen de weg op bekend terrein he :+