Wat mij betreft geld geven, moet een eindje rijden, tegen de tijd dat we daar zijn in een heerlijk warme zon ( ga ik gewoon vanuit! ) is alles rot
Ik eet wel vlees maar geen vis
Anouk94
Geplaatst: 18-03-09 22:08
Ik houd ook niet van vis Edit; ben ook niet vegetarisch, maar dat wist steph al
Laatst bijgewerkt door Anouk94 op 18-03-09 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariel89
Geplaatst: 18-03-09 22:08
en ik moet net zo lang rijden dus geld lijkt mij ook beter Ik ben niet vegetarisch trouwens
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-09 22:28
Citaat:
Vegetarisch Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis
Ilsiie
Geplaatst: 18-03-09 22:49
Citaat:
Vegetarisch Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis
Zit erin dat ik tegen die tijd vegetariër ben maargoed, dat zien we dan wel weer, desnoods neem ik zelf wel vegaburgers mee ofzo. Of miss ben ik al bij Steph als we de boodschappen gaan doen, maar dat geef ik tegen die tijd wel door. Voordat mensen vraagtekens gaan zetten Ik wil vegetariër worden maar mag het nu nog niet omdat ik onder behandeling sta in 't ziekenhuis voor mijn hoofdpijn en ik dus niet zomaar m'n voedingspatroon kan veranderen
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 18-03-09 22:57
Citaat:
Vegetarisch Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis Nadia wel vlees en vis
Ik denk ook dat geld overmaken naar Steph het makkelijkst is
Ilsiie
Geplaatst: 18-03-09 23:12
Oja...
Ja idd.. Denk dat dat het meest praktische is
901823
Geplaatst: 18-03-09 23:31
Ik houd niet van de meeste vis, ik heb altijd de stukken met de graten.
Vegetarisch Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis Nadia wel vlees en vis Lilian wel vlees, geen vis
Vegetarisch Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis Nadia wel vlees en vis Lilian wel vlees, geen vis Kim geen vlees, geen vis
We hebben vorig jaar met het NHforum ook geBBQt, toen werd de BBQ met voedsel en al afgeleverd en opgehaald. Was volgens mij via internet geregeld, ik kan wel navragen waar dat vandaan was? We waren in ieder geval iets van 16 euro p.p. kwijt voor alles erop en eraan.
ja dat was best lekker he kim! en ook heel gezellig
xDjailo
Geplaatst: 19-03-09 07:43
Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis Nadia wel vlees en vis Lilian wel vlees, geen vis Kim geen vlees, geen vis Daisy wel vlees, geen vis
Dat valt nog wel mee dan. 16 euro pp. Op zich is inkopen doen voor een BBQ niet zo moeilijk, maar dit is wel heel makkelijk
Ik zou t ook zo zelf kunnen halen geen, geen probleem. Ook al woon ik hier afgelegen, supermarkten zat in de buurt
nathalieeee_
Geplaatst: 19-03-09 13:48
Citaat:
Puck wel vlees en vis Anouk wel vlees, geen vis Rosita wel vlees, geen vis Mariel wel vlees en vis Ilse wel vlees en vis Nadia wel vlees en vis Lilian wel vlees, geen vis Kim geen vlees, geen vis Daisy wel vlees, geen vis Nathalie wel vlees en vis(ligt eraan wat voor vis )
Strand/klets/vuur/zolder bij StephPuck Ilse Steph Marlies Anouk Rosita Kim Janneke Nadia Dinka (blijft ook niet slapen) Lilian Adrienne (onder voorbehoud, omdat het precies in mijn vakantie valt, blijf in elk geval niet slapen) Mariël Nathalie