Haha, dan moeten we naar jou toe, want bij Karin zijn we ook al geweest Ze woont trouwens wel erg mooi, daar niet van...
MarliesV
Geplaatst: 27-04-09 15:02
Nou ik vind het prima.
Heb Berend even gepeild dit is letterlijk zijn reactie: Ja vind het best bij ons hoor, denk toch niet dat ik er veel van mee krijg Ik weet ook niet of je me erbij wil hebben of als meiden onder elkaar lopen te tutten
Fine by me! Kunnen 'ons Hengeloërs' wel carpoolen of niet? Lijkt me iig wel makkelijk Ik wil wel rijden
Anya
Geplaatst: 27-04-09 17:30
en 3 mei ga ik hoogstwaarschijnlijk afzeggen. Ik denk dat ik dat niet red. De 29e moet ik naar de poli. Dan verdwijnt er een stukje huid op mijn rug. Van de vorige keer weet ik dat dat erg pijnlijk was. Ik kan dan denk ik nog niet voldoende bewegen.
Laatst bijgewerkt door Anya op 27-04-09 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Zie allemaal enge beelden met "aanvallende stiften en kleurpotloden"
. . . . .
MarliesV
Geplaatst: 28-04-09 10:35
het komt allemaal wel goed. We zullen beloven heel lief voor je te zijn .
Maar gaan we nu bij mij thuis meeten of zijn er nog andere plannen?
Ben vandaag en morgen nog online en daarna niet meer. Voor de route en mijn telefoonnummer zal ik wel even een pb sturen als het zeker is dat jullie naar Hoge Hexel komen.
Mensen...ik was dit topic al weer half vergeten SORRY!!! Maar ga het ook niet redden 3 mei... Heb eerst wedstrijd en daarna (bij goed weer) BBQ bij een vriendin...had laatst haar verjaardag ook al afgezegd dus kan niet maken om weer af te zeggen... Sorry maar helaas!!
Zijn er trouwens nog mensen in voor een buitenrit binnenkort?? Heb t met m'n oom over gehad, en hij vond t prima om hun stal als startplaats te nemen! Misschien kunnen we evt. BBQ ofzo eraan vast plakken in de kantine? (als de paardjes dan daar in de wei kunnen ofzo) Noem maar iets hoor
Zo de pb's zijn verstuurd. Mocht er iemand nog de route en mijn nummer nodig zijn na woensdag half 5 dan is Karin zo lief om de pb door te sturen op verzoek.
Maar nu komt het. Wie neemt nu wat mee: Renee maakt sandwiches Ik knoei iets hartigs met chocola en koekjes in elkaar En verder?
Moet ik gewoon thee en zo halen qua boodschappen. Dan maak hier maar een , neem ik het gewoon mee. Weet niet wie wat drinkt. Verdere boodschappen behalve thee is ook geen probleem als ik het maar weet. Ga vrijdag toch naar de AH toe.
wat zijn thee-eieren? Volgens mij blijft er niet veel volk over...maar toch voor de die-hards: VEEL PLEZIER!!!
Achterom
Geplaatst: 28-04-09 14:24
*Tequila* schreef:
Ik heb nog een paar lekkere smaakjes thee die ik wel meeneem, incl twee thee-eieren!
Wie wil er met mij meerijden?
Ik
MarliesV
Geplaatst: 28-04-09 14:28
Annemiek: thee eieren zijn van die ronde dingen waar je losse theeblaadjes in kan doen, dan ik je glas heet water en laten trekken. Anders moet je zeven als je geen zakje hebt.
Maar volgens mij zijn we maar met z'n vieren???? Renee Wendy Karin en ik zegt de gek!