TREC Rijsbergen 3 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

allegro

Re: TREC Rijsbergen 3 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 08:53

hele leuke dag! mooie POR, tijdens de POR al 6 hindernissen, super. Omgeving was ook erg leuk, door de velden, door het bos veel afwisseling en overal aarbeidenkwekers. MA en PTV op een mooi groot terrein. Veel ruimte voor prikweitjes. En het weer was ook nog prima, op een beetje regen in de ochtend na. Hedwig bedankt!!!

Ilivus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:18

Leuke dag was het!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:35

Ik vond TREC Rijsbergen super: goed georganiseerd, mooi weer, gezellige sfeer en mooie POR en PTV! Veel leuke mensen gesproken, waaronder een aantal debutanten. Die waren enthousiast, dus ik hoop dat ze met TREC doorgaan!

Voor de mensen die willen doorgaan: de dichtstbijzijnde TREC wedstrijd vanaf Rijsberegn is TREC-GO. En ook daar proberen we er net zo'n mooie en gezellige wedstrijd van te maken, dus kom gezellig meedoen of helpen! Meer info op www.trecgo.come2me.nl!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:01

Ik heb een gezellige dag gehad, maar vond de TREC verder niet de moeite waard :)

Ilivus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:24

Mirjam, proficiat met je 1e plaats!

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 15:38

jammer dat ik niet mee kon. Zijn er fotos gemaakt?

saskia_trec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:10

snowdon schreef:
Ik heb een gezellige dag gehad, maar vond de TREC verder niet de moeite waard :)

Snowdon, waarom vind je het niet de moeite waard? Je moet verschillende wedstrijden hebben gezien voordat je beeld compleet is. Elke wedstrijd is anders. De een moeilijker dan de ander, dat ligt per organisatie....

saskia_trec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:16

Hidalgo24 schreef:
jammer dat ik niet mee kon. Zijn er fotos gemaakt?

De foto's komen zo snel mogelijk op: www.fotoscheepen.nl

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 17:23

Ilivus schreef:
Mirjam, proficiat met je 1e plaats!

Thanx Ilivus! Ben er erg blij mee!
saskia_trec schreef:
snowdon schreef:

Snowdon, waarom vind je het niet de moeite waard? Je moet verschillende wedstrijden hebben gezien voordat je beeld compleet is. Elke wedstrijd is anders. De een moeilijker dan de ander, dat ligt per organisatie....

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want persoonlijk vind ik het helemaal geweldig!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:39

Ik denk niet dat het aan de organisatie lag hoor, is gewoon mijn persoonlijke mening over de TREC. De POR vond ik wel erg leuk, maar dan kan ik net zo goed zelf ergens lekker buiten gaan rijden. Ik vond de POR niet zo'n uitdaging qua route zoeken. Qua op tijd rijden heb ik geen flauw idee van hoe ik het gedaan heb, maar daar ligt mijn interesse gewoonweg niet.

De PTV is niet aan mij besteed, maar ik moet daar ook wel bij zeggen dat ik door omstandigheden geen moment rust had om vantevoren goed door te nemen wat de bedoeling er bij was. Ik heb alle hindernissen maar snel gedaan, zodat we snel naar huis konden :o Ik was er toch en op mijn eigen manier vond ik het nog wel leuk.

De MA zag ik erg tegenop, maar kennelijk vertrouw ik niet goed genoeg op mijn paard ;) Deze ging nl volgens mij nog behoorlijk goed.
Ik weet mijn resultaten niet, dus is puur mijn eigen gevoel erbij. De MA is een praktische extra'tje, een handige meting voor de controle. Maar geen 'publieks- en deelnemerstrekker'.

Kortom: TREC is niet aan mij besteed, ik kan beter gaan rond toeren zonder wedstrijdelement.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:25

Wat jammer dat je er zo over denkt Snowdon! Mocht je de uitdaging tijdens de POR onvoldoende vinden, dan zou ik je graag willen voorstellen een keer een T3 mee te rijden of een wedstrijd in België (altijd goed voor de nodige zuchten en denkrimpels, hihi)! Misschien dat dat je van mening doet veranderen? De PTV is ook echt leuk als je weet wat de bedoeling is en het lukt je dan ook het te doen zoals gevraagd wordt. Ik zou zeggen; geef het na deze ene keer niet op en probeer nog eens, maar pak een groetere uitdaging op, als je daar kennelijk behoefte aan hebt!

saskia_trec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 17:52

Ja idd. het op tijd rijden in de POR geeft juist dat kleine stukje uitdaging. Je zit niet te 'lamballen' op je paard maar er is meer.. Zelf ik ( voor een 17 jarige) vind het een hele leuke takt van sport. En het allersleukste aan trec is: Dat je mekaar oprecht feliciteerd met de overwinning, en elkaar niet met kattenogen aan zit te kijken dat die ander weer heeft gewonnen. Zoals bij de dressuur wel gebeurd. ( mijn mening).
Ben je handig met kompas etc, probeer dan zeker een T3 dat is zeker de moeite waard...

Oja Ik ben afgelopen zondag ook aangesproken door de hoefslag aangezien ik de jongste vaste deelnemer ben en ze een uitgaven gaan doen voor de jonkies.. hihi wat klinkt dat raar.... willen ze graag een intervieuw.. Ze zullen me nog bellen dus ik ben benieuwd...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 18:35

Mag je T3 starten zonder T2 gedaan te hebben dan?
Maargoed, de PTV blijft niet mijn ding denk ik...

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 19:10

Leuk Saskia! Ik heb zelf de hoefslag niet, maar je laat ons toch wel meegenieten hoop ik?

En Snowdon, je mag starten welke klasse je wilt, dus go for it! En als je de PTV eens wil oefenen, in didam bij de familie olthuis en bij mij in Dirksland kun je voor trainingen terecht! Wedden dat je het daarna leuk vindt? Ik heb nog van niemand gehoord dat ze het niet leuk vonden en ook alle paarden hadden er duidelijk plezier in!

saskia_trec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 17:59

[quote="MirjamN"]En Snowdon, je mag starten welke klasse je wilt[quote]

Ja mits je lid bent van trec club nederland.. ik weet niet of snowdon dit is?!?

En mirjam, zeker laat ik jullie meegenieten van het intervieuw, zodra ik meer weet laat ik het weten!!

het is mooi weer hier in didam.. dusse ik gooi er even een zadel op en ga even lekker het bos in...