tja ik wil niet zeurderig doen maar als t slecht weer is is het voor mij niet verstandig een wandeling is voor mij al heel intensief ivm mijn zwangerschap maar dan helemaal
klinkt misschien beetje zeikerig maar moet ook aan mijn kindjes denken...
Nja, ik moet zeggen, met zijn zijn demodex (wat komt door verminderde weerstand) is het ook niet verstandig om anderhalf uur in de regen te lopen. Niet gezegd dat dat ook gebeurt, wie weet is het zondag wel droog. Ik denk echter dat we iedereen er meer plezier mee doen als we het verplaatsen naar een ander weekend ivm het weer (hadden we vandaag maar afgesproken, het is stralend mooi weer hier ).
Misschien kan de schoonvader van annelies dan ook mee, is de vriend van Brien minder chago , is Dean weer wat aangesterkt (al merk je niets aan zijn weerstand of energie). Moeten alleen ff kijken hoe we dat doen met ikdoemaarwat...die moet op een gegeven moment de kindertjes er ook uitgooien Wanneer moet je bevallen eigenlijk?
Is niet leuk als het alleen maar regent en we na een half uur met een lang gezicht weer aftaaien. Het moet hartstikke leuk worden en eigenlijk met het gevoel naar huis gaan dat we niet kunnen wachten tot de volgende keer
Are you with me?!
anneliesdj
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-09 17:49
Jah
Daar ben ik het mee eens, ik weet niet wat de voorspellingen zijn maar als ze zaterdag nog aangeven dat het slecht weer wordt dan lijkt het mij ook beter om het uit te stellen, dan zou mijn schoonvader idd wss ook mee kunnen. En misschien de andere 10 man die nu hebben afgezegd omdat de datum niet uit komt (via pb). En ik weet niet hoe het met jullie doggen zit maar Baruch houd niet van natte voeten, als het regent moet je hem bijna meesleuren om te gaan wandelen.
Dus ja, zeg het maar, zolang het droog en hooguit wat spettert wil ik wel lopen maar als het de hele dag miezert of er komen echt buien dan wordt het minder.
Denk je dat je ze zo lang binnenhoud? Het is wel een tweeling natuurlijk...
DenK4ever
Geplaatst: 13-02-09 19:30
XoNo schreef:
Are you with me?!
helemaal!
Vind 70/80% neerslag te grote kans dat het in het water loopt... dus ik ben ook voorstander van uitstellen... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zondag 1 maart kan ik niet (dagje rotterdam en concert van Pink )
DenK4ever
Geplaatst: 13-02-09 19:31
XoNo schreef:
is de vriend van Brien minder chago
DenK4ever
Geplaatst: 13-02-09 19:32
anneliesdj schreef:
En ik weet niet hoe het met jullie doggen zit maar Baruch houd niet van natte voeten, als het regent moet je hem bijna meesleuren om te gaan wandelen.
Nja, misschien topictitel aanpassen en in de openingspost een linkje naar het nieuwe voorstel? Dan hoeven eventuele anderen die mee willen/kunnen niet 7 pagina's geleuter door te bladeren
Ik wist niet eens dat Pink naar Nederland kwam Ik zou haar graag een keer live willen zien
Duuur... Er zijn zoveel band's die ik weleens irl zou willen zien, gaat me een vermogen kosten als ik die ook allemaal ga zien.
Een linkje naar het nieuwe voorstel? Kan dat?
Ojajoh
Geplaatst: 13-02-09 20:23
anneliesdj schreef:
Denk je dat je ze zo lang binnenhoud? Het is wel een tweeling natuurlijk...
nou ik ben pas 10 juli uitgerekend en ik ga er al vanuit dat ze in juni komen normaal draag je 40 weken en ik ga al uit van 37 a 38 weken ik hoop niet veel eerder want het zou voor hun zoveel beter zijn vanaf 37 weken..... maargoed daar kan ik uiteraard geen uitspraken over doen
ze lopen nu ook al 6 dagen voor op groei,zo groot zijn ze