ik vind cola vies. behalve als er bacardi of malibu in zit
LisaLuna
Geplaatst: 26-01-09 16:10
Chrisje92 schreef:
ik vind cola vies. behalve als er bacardi of malibu in zit
haha .
Ik heb meestal Cola, Groenteburger Menu (ofzo) + McFlurry.
LisaLuna
Geplaatst: 26-01-09 16:11
Chrisje92 schreef:
Lisa, reis jij via A'dam?
Nou daar moet ik doorheen als ik met trein ga misschien kan mijn vader me brengen dat weet ik niet zeker (denk dat hij dat liever heeft & ik ook haha ) maar anders ga ik met de trein!
Als mijn vader me brengt moeten jullie waarschijnlijk op mij wachten. (op tijd komen is niet echt.. zijn ding) En met de trein ben ik dan vast wel op tijd behalve als er vertraging ofzo is dan!
Nouja dat weet ik niet hoor, hij heeft me ook een keer naar ouwehandsdierenpark gebracht (om mensen te meeten) wat hier ook best ver vanaf ligt Maar als hij moet werken in utrecht denk ik dat hij het wel doet en anders nouja de trein haha. Alleen ben ik bang dat ik jullie niet herken (ben daar echt slecht in )
Jonge Lisa voor je t weet spring ik op je dus maak je geen zorgen want ik ben goed in mensen herkennen En anders ga ik gewoon aan iederen vragen die op jou lijkt of degene Lisa is
haha ben maar niet bang Lisa, toen met de Lama's laatste keer liep er voor het theater een meisje voor mij en ik dacht écht zeker te weten dat het Charissa was maarja toen hoorde ik van Robin dat die dikke vertraging had met de trein