Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:AM:liefst haarspeldanders ketting, turqouise en een paardenhanger lila ( ik ben snel en handig
) incl lunch
Annetje: hanger van 7 euro, rose (mocht dat moeilijk worden, ben ik ook blij met blauw) , incl. vegetarische lunch.
Cookies: paardenhaarhanger, 1 kraal, blauw. incl. lunch.
Hrokur: 2 hangers van 10,00 euro; eentje bordeaux en eentje blauw, incl. lunch.
Shyla: Armband van 15 of 25 euro blauw [
SJ:2 hangers van 7 euro, Armband van 10-15 euro>Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)
Citaat:AM:liefst haarspeldanders ketting, turqouise en een paardenhanger lila ( ik ben snel en handig
) incl lunch
Annetje: hanger van 7 euro, rose (mocht dat moeilijk worden, ben ik ook blij met blauw) , incl. vegetarische lunch.
Shyla: Armband van 15 of 25 euro blauw [
SJ:2 hangers van 7 euro, 1 van 15 euro>Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)
) incl lunch
SJ:2 hangers van 7 euro, 1 van 15 euro>Turkoise, oranje, lichtblauw, roze, geel. (kleur ben ik nog niet echt uit...)
hrokur schreef:Meiden ik wil toch wel even iets bespreken. Zo langzaam aan begin ik toch het idee te krijgen dat zowel Sing als een aantal van ons clubje de invulling van de meeting niet meer zo leuk vinden. Er vallen er steeds meer af en de mogelijkheden worden steeds kleiner. Ikzelf zou het toch leuker vinden om met een groter aantal te meeten en iets te doen dat ( bijna ) iedereen echt leuk vindt. Neemt niet weg dat ik dus wel mijn 2 hangers wil hebben maar dan dus door Sing laat maken.
Dus. Willen jullie een uitspraak doen of je het eens bent met bovenstaande en de meeting zoals gepland niet op deze manier doorgaat. Het zou wel leuk zijn als je toch een sierraad wilt hebben dat dan toch bij Sing besteld wordt want zij heeft er ook al wat tijd in gestopt.
singasong schreef:hrokur schreef:Meiden ik wil toch wel even iets bespreken. Zo langzaam aan begin ik toch het idee te krijgen dat zowel Sing als een aantal van ons clubje de invulling van de meeting niet meer zo leuk vinden. Er vallen er steeds meer af en de mogelijkheden worden steeds kleiner. Ikzelf zou het toch leuker vinden om met een groter aantal te meeten en iets te doen dat ( bijna ) iedereen echt leuk vindt. Neemt niet weg dat ik dus wel mijn 2 hangers wil hebben maar dan dus door Sing laat maken.
Dus. Willen jullie een uitspraak doen of je het eens bent met bovenstaande en de meeting zoals gepland niet op deze manier doorgaat. Het zou wel leuk zijn als je toch een sierraad wilt hebben dat dan toch bij Sing besteld wordt want zij heeft er ook al wat tijd in gestopt.
Meiden, ik vind het absoluut geen probleem dat jullie besluiten om niet deel te nemen aan de workshop. Ik begrijp het wel.
En het is zeker niet zo dat ik het niet meer leuk vind maar ik wil het gewoon niet te gecompliceerd maken. Tis voor mij ook een eerste keer dat ik zoiets doe.
Maar voel je aub niet verplicht om iets bij mij te bestellen. Dat ik er wat tijd in heb gestopt is voor mij helemaal geen probleem en ook geen argument om wat bij mij te moeten bestellen (alhoewel ik het natuurlijk wel leuk zou vinden).
Ik hoop dat jullie een andere leuke invulling vinden voor jullie meeting!