Nou nee kga niet van onderen fotograferen! Neeeeeeee...dan verstuur ik het liever per email dan dat ik het op internet zet!Alleen als die gene het zelf wilt!
Chantal___ schreef:Is er iets?Hoeveel kost het eigenlijk dat ''PAAL'' dansen?Maar ik laat ook nog wel weten wanneer kga werken (ben eindelijk goedgekeurd voor werk)En weet ook nog niet hoe het allemaal loopt.
Oh niet al te duur. Maar sowieso is het in april op waarschijnlijk een vrijdagnamiddag/avond. Dus dat komt voor de meeste kwa werk enzo allemaal wel uit. Je moet maar s kijken op www.mokumevents.nl kun je ook vanalles invullen van hoe duur enzo.
jaaa paaldansen is leuk, moet wel in de avond dan, ik moet gewoon stage lopen tot een uur of 5, kunnen we het niet op een zaterdag doen?
Ja mij maakt het is april ook nog niet zoveel uit. Maar volgens mij zijn er wel mensen die op zaterdag werken. Maar dat overleggen we wel.
Mja ik ga ook niet, vanwege m'n fibro, dus dat zijn er al 3 .Is 't niet leuker om dan te kijken voor iets waar we allemaal aan mee kunnen/willen doen?
Gaan jullie allemaal kijken hoe ik waarschynlyk alleen aan t paaldansen ben, nee dat doen we dus niet he Iets anders dan