zo weer een nieuw zadel
gefeli! hoop dat deze echt goed gaat bevallen, en dat lin geen last meer krijgt bij haar rug!
nee niet in de prijzen gevallen, ben ook niet meer terug gegaan om te kijken, maar weinig kans bij al die mega paarden 
Sjors was echt klein tussen al die andere paarden die in de cross mochten starten! haha
was wel weer vet, leuk dat jullie er waren.
ik zat eraan te denken om een nieuw halsterhoofdstel te kopen voor de trektocht, en toen stond er toevallig een advertentie hier op bokt, die paarse van norton die ik heb maar dan in halsterhoofdstel 
zelfde als charlotte heeft trouwens!
maar ze wil er 2ehands nog 40 euro voor.. jammer, vind dat te duur voor 2e hands he?!
hoe duur was die van jou nieuw charlotte?
ik heb trouwens nog gekeken naar dat TREC bij jou in oktober cherish! lijkt me leuk
weer eens wat anders, vind het leuk dat het een mengsel is van cross en endurance, en ook behendigheid! klinkt echt erg leuk.
heb me weer opgegeven voor sgw lisse, in het keukenhofbos, maar nu die nieuwe klasse er is, mag je ook als volwassene bij de pony's starten met je pony. Dus ik heb dat toch maar wel gedaan, bij vlietlanden nog bij de paarden geprobeerd, maar ik vond het springparcours wel te hoog.
Moet alleen nog opmeten of sjors D of E-pony is, ik denk net nog een D toch? Wat zijn jullie pony's?
ik heb nog ff gekeken naar waar we heengaan de 1e overnachting, en dat is 4 km met de auto, maar er staat dat we dan de grensroute gaan rijden, dus ik denk dat we gewoon een hele grote omweg gaan maken 
maar geen idee dan hoelang we erover gaan doen, en hoe laat we dus het beste kunnen afspreken