jij neemt vrij? kun je niet sméééken of je alsjeblíeft eerder mag? ik denk dat we toch op z'n laatst half 12 in het bos moeten zijn.. anders zitten we in 't donker te mieren straks, dat schiet ook neit op
nou kijk, ik moet wss 2 uur werken en het maakt niet uit hóé laat ik kom, als ik maar kom dus heel misschien kan ik hil lief aankijken en pakt ze de trein van 9u Dan kan ik van 7 tot 9 werken en ben ik optijd op t station
ooooh als hil 9u pakt is ze om 10u in etten kunnen we om half 11 bij dids vertrekken (of alf broem geen tuut heeft om 10 voor 10 in breda, en om half 11 bij broem te knol stijgen) dus dat zou perfect zijn *(neem aan dat je om half 10 de trein in tilburg pakt dan nl? )
yup ik vermoed alleen dat er eentje best blij kan doen op de heenweg, en dan kan ik er best eens een tijdje langer over doen denk dat ik dus sowieso om half 9 wegrijd op stal, ben ik dan vroeg, dan rijd ik wel tegemoet naar broem, of alvast een keer het pad op en neer crossen ofzo ik klim er donderdag voor 't laatst op nl als het zulk kou weer blijft issie best happy
als je breda uitstapt komt ze je daar vast wel ophalen maar als jullie al met 2op station etten komen heb ik een probleem ofnee.. wacht, dat red ik, 3 fietsen moeten jullie alleen tot hier thuis lopen met 2 fietsen rijden lukt me, maar 3 niet nath weet vandaag of ze sjaap kan taxie-en