Deees zou super leuk zijn als je meegaat vind het dus goed alleen inderdaad de vraag of er nog plekken zijn en heb in de mail voor 5 personen gevraagd, ik zou het dus nog even moeten navragen of er plek is voor 7.
Ja precies. Het leek me misschien ook wel leuk om echt een topic in de HK te openen over deze vakantie, dan ook met foto's er bij enzo. Aangezien we hier niet echt morgen HK'en toch?
Ik wil wel bewerken maar dat komt er vandaag niet meer van aangezien ik zo nog even naar de clubles ga kijken, jullie mogen wel alvast een foto plaatsen. met je eigen naam en eventueel naam van je paard.
dit is de mail die ik kreeg, ook heb ik een inschrijfformulier erbij gekregen, als we die nou allemaal invullen en vandaag of morgen naar mij stuurt? dan stuur ik ze op naar ini slot, zo weten we ook zeker dat ze tegelijk aankomen we allemaal samen in de 2de week kunnen.
Beste Carlijn, Heel veel dank voor jullie informatie-aanvraag. Al jarenlang organiseren wij instructieweken in de zomervakantie als onze vaste klanten grotendeels op vakantie zijn. Wellicht hebben jullie onze website bekeken (www.inislot.nl) en dan zie je dat wij geen recreatiebedrijf zijn maar een FNRS-ruitersportcentrum met 4 sterren, een fokkerij en sportstal. Bij ons ligt de nadruk in de instructieweken dus echt op het rijden (geen discobezoek !) en als jullie een beetje fanatiek zijn dan kan je in een week een hoop (bij)leren. Er wordt natuurlijk rekening gehouden met wat je zelf wilt (springen, dressuur, buiten rijden). Er wordt minimaal 2x per dag gereden in groepjes van 5-6 ruiters en er is daarnaast ook aandacht voor zaken als verzorging (toiletteren), voorbrengen en eventueel mennen. Als het warm is gaan we zwemmen, we bezoeken een Drentse jaarmarkt en tijdens de laatste avond hebben we een bonte avond waar iedereen aan meedoet. Dus heel veel activiteiten met de paarden maar we maken met elkaar ook veel plezier en hechten aan een goede sfeer waaraan iedereen moet bijdragen. De begeleiders zijn allemaal heel ervaren en doen met alles mee. De groep in zo'n week bestaat uit ca. 25-30 personen. De maximum leeftijd is 18 jaar. Er is een moderne groepsaccommodatie op het ruitersportcentrum waarin jullie worden ondergebracht. Daar wordt geslapen, gegeten, gekletst, tv/dvd gekeken enz.enz.. In de bijlage tref je het inschrijfformulier met gegevens als data, kosten en verdere info (rhino vaccinatie !). Er zijn geen kosten verbonden aan het meebrengen van je eigen paard/pony maar je dient wel je eigen krachtvoer mee te nemen en je paard/pony moet volledig inzetbaar zijn. Hebben jullie nog vragen dan mailen of bellen jullie maar. Met hartelijke groeten en wellicht tot ziens, Ini van Daalen-Slot, Karst van Daalen & team
is goed ik stuur zo de hele mail eventjes door naar iedereen & als jullie dan de ingevulde formulier weer na mij willen sturen of afspreken dat we vandaag of morgen opsturen en dan erbij zetten dat wij als groep van 7 ofzo graag bij elkar willen.