oke ja laat maar weten. of dat de mensen ergens heen kunnen gaan om zich in te kunnen schrijven en gelijk betalen.. kun je zien wie er mee doet en of de mensen echt komen.
maar laat maar weten als ik moet helpen. ben niet goed in beoordelen. maar kan wel op schrijven at jury zegt:P..
ik zou even een lijstje maken voor de mensen die wouden helpen die dag.
1. Mensen die de jury willen helpen met schrijven min 3/6 mensen zodat je kunt wisselen per keer. 2. Mensen die het drinken willen gaan verkopen. 3. We hebben al 1 iemand die popcorn gaat verkopen dus daar zoeken we nog 1 iemand bij. 4. Mensen die willen zorgen dat de paarden wat water kunnen drinken. 5. En natuurlijk voorlezers.
Graag via pb even laten weten. Over het geld je kunt het ook aan mij afgeven dat we wat afspreken dat je het eerder afgeeft. of het via de rekening doen. Dit omdat we natuurlijk boodschappen moeten doen zoals drinken etc natuurlijk ook prijzen. en je krijgt waarschijnlijk een rugnummer voor het schrikparcour.
Lijkt me dat men zelf de voorlezers moet regelen net zoals op concours? En ook dat men zelf gewoon water regelt voor de paarden als er gewoon ergens bij een kraanje emmers klaarstaan..
Maar moet het geld nou worden overgemaakt of van te voren af worden gegeven of op de dag zelf?
daar hebben jullie ook wel gelijk in inderdaad nou dan schappen we dat van het lijstje graag het geld overmaken of langs brengen bij mij. voor 5 december. als je het geld wilt storten graag even een pb sturen dan stuur ik daar me rekeningnummer wel voor.
Haha Okee ik heb mijn vriendin gekozen. Die ka goed hardt oplezen, heeft hersens Haha En heeft vaker voor gelezen Dat zijn genoeg puntjes toch Moet zij ook andere voorlezen of gewoon alleen mijzelf?
- Graag voor 5 december het geld bij mij hebben ingelevert. - 5 December worden dan ook de startlijsten gemaakt en dan staan ze een dag later op bokt. - we moeten nog vrijwillegers hebben die willen schrijven. - we moeten nog vrijwillegers hebben die bij het drinken willen helpen. - We zoeken ook nog mensen die ons willen helpen met de bak+schrikparcour etc uitzetten. - we zoeken nog iemand die een paardenvoetbal kan regelen. - graag iedereen zijn proefje door sturen: F3, F5, F8.
graag zou ik van iedereen willen weten wanneer ze het geld langs komen brengen (tot 5 december!!) en wanneer ik de profjes krijg die iedereen rijd: -Denise -Marlies -Eline voor de gene die een dag eerder willen komen omdat ze rijdend moeten graag even laten weten dit zal 8 euro gaan kosten staat je paard op stal krijgt het voer etc.
en graag wil ik meer vrijwillegers!! want die hebben we ook nog nodig
Hierbij even de mededeling dat Marlies en ik niet komen, Marlies heeft die dag daarvoor een demo tot 4 uur en daarom kunnen we ze niet meer daarheen rijden. 's Morgens is ook geen optie, want dan zijn ze al kapot eer ze daar zijn en dat gaat teveel tijd kosten.
Ik wil wel helpen, bedacht dat het misschien leuk is om een grote tafel neer te zetten met allerlei troep van mensen wat ze kwijt willen, prijsjes erop en verkopen maar. Na afloop krijgt iedereen dan zijn geld of de spullen die niet zijn verkocht terug..?
deze is nog tijdelijk als er iets anders moet of je tijd klopt niet of je proefje laat het me dan even zo snel mogelijk weten want dan kan ik de definitieve startlijst maken.
Tijd Naam Naam paard/pony Proefje
11.00 Martien Fedor F1 11.05 Linda Soraya F1 11.10 Lisa Fedor F1 11.15 Imme Pooh F3 11.20 Mandy van Zee Chameur F3 11.25 Femke Easily F3 11.30 Yollanda Balou F3 11.30-11.45 Pauze 11.45 Mandy Helmink Mexx F3 11.50 Annelies Fedor F3 11.55 Denise Ivan F3 12.00 Hanneke Donar F5 12.05 Sabina Timon F5 12.10 Sherien Mikky F5 12.15 Hanne Donar F5
We weten nog niet zeker of paardenvoetbal op het eind nog door gaat want we wete nog niet of we een paardenvoetbal hebben dus als je nog iemand weet die zo'n bal heeft dan hoor ik het graag.