Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tass schreef:Oww leukGaan we wel een keer doen
Eerst volgende week zondag afwachten
Ash: Dat is wel heel lief van jou
Maar word jij helemaal nat en is je arm uit de kom denk
Mevrouw is sterk
bromfiets schreef:idd... stomme dingen komen altijd veel sneller
Supah_Sky schreef:Helaas moet ik zeggen dat ik niet mee kan gaan, namelijk omdat mijn paard in een psycho rodeo paard veranderd als er vreemde paarden in een straal van 100 meter in de buurt zijn, en dit blijkt steeds erger te worden. Gezien de veiligheid enzo lijkt het me dus geen slim idee dat ik mee ga, daar word niemand vrolijk van. Ik ga hier hulp bij zoeken enzo, ik heb haar nog niet zo lang dus heb ook geen enkel idee waar het gedrag vandaag komt. Dus zet me anders maar op de reserve lijst ofzo mocht mijn paard voor die tijd ineens beslissen zich normaal te gaan gedragen.
Supah_Sky schreef:Helaas moet ik zeggen dat ik niet mee kan gaan, namelijk omdat mijn paard in een psycho rodeo paard veranderd als er vreemde paarden in een straal van 100 meter in de buurt zijn, en dit blijkt steeds erger te worden. Gezien de veiligheid enzo lijkt het me dus geen slim idee dat ik mee ga, daar word niemand vrolijk van. Ik ga hier hulp bij zoeken enzo, ik heb haar nog niet zo lang dus heb ook geen enkel idee waar het gedrag vandaag komt. Dus zet me anders maar op de reserve lijst ofzo mocht mijn paard voor die tijd ineens beslissen zich normaal te gaan gedragen.
Softijs schreef:Ik kan ook niet mee![]()
Mijn moeder vindt het uiteindelijk toch niet te vertrouwen met Súla omdat Súla soms zo d'r buien heeft. De ene keer is ze het liefste paard van de hele wereld en de andere keer pakt ze het bit vast en spurt ze in volle galop het bos door. Dus mijn moeder vindt het te gevaarlijk. Vind het echt ontzettend jammer
![]()
Maar als jullie nog een fotograaf nodig hebben hoor ik het graag, en ik kom zeker eventjes kijken!