Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxitsmexx schreef:en ik vind strand en bos best kunne..strand is morgen en bos is zondag..dan heeft je paardje al tijd zat gehad om uit te rusten hoor..beetje longeren klein beetje rijden..dan kun je zondag nog zat mee
Nikj schreef:xxitsmexx schreef:en ik vind strand en bos best kunne..strand is morgen en bos is zondag..dan heeft je paardje al tijd zat gehad om uit te rusten hoor..beetje longeren klein beetje rijden..dan kun je zondag nog zat mee
Je moet wel ouders hebben die dat willen doen.
Misschien dat het bij jou zo vanzelf sprekend is, maar voor ons is het niet naast de deur.
Citaat:dan vind jij dat kunnen maar onze ponys zijn nog heel jong en van le_onie al best oud (5 en 8 en die 8jarige is nog onervaren) en ze hebben vandaag al les gehad vrijdag, en dan ga ik niet na de veluwe. en strand was vorig jaar eigenlijk al maar toen had Nikj hersenschudding.
elmiran schreef:idd mee eens. Mijn Gribje is ook pas 5 jaar en wordt nu 5 x in de week gereden ze kunnen best wel wat hebben hoor! van een normale bosrit gaan ze echt niet dood. T is zelf nog beter voor je paard ook. Wordt waarsch. een rustig ritje beetje draf en stap neem aan dat we toch ook wel wat gaan praten onderweg? ook kan onze pony wel in de 20 zijn (heb de papieren zelf niet dus heb geen idee hoe oud ze is) maar die kan ook makkelijk 4/5 dagen per week lopen. Maarja eigen keuze.
Als t slecht weer is heb ik er eigenlijk niet echt zin in om te gaan picknicken dan rijd ik liever wat meer door want anders worden onze paarden echt gek en vatten ze misschien kou als ze dan stil staan in de regen en wij gaan eten.