pinkie87 schreef:Hahaha tuurlijk komen we aan spelletjes toe!! Hoeveel marshmallows kan jij tegelijk op Ik zie dit meteen voor me hahaedit: dit zijn er 10 hahaha
Heb al zin in zaterdag Ben nog wel inspiratieloos wat voor hapje ik klaar zou maken Dus mocht iemand van jullie nog wat voorkeuren hebben, dan hoor ik die graag Heb nog wel even een vraagje wat voor drinken er is? Hoef geen drinken met prik en aangezien ik moet autorijden, valt drank ook af lianne484 schreef:Jij bent als eerste aan de beurt inge :pEn daarna meteen besluiten dat ze ook gewonnen heeft?
pinkie87 schreef:Hahaha tuurlijk komen we aan spelletjes toe!! Hoeveel marshmallows kan jij tegelijk op Humpty dumpty ik geloof dat ik me dienst van zaterdag avond ga ruilen (en filmpjes ga maken ik kan niet meer goed tegen zoetigheid).
pinkie87 schreef:Nee de gastvrouw gaat als laatste he gasten gaan altijd voor.Kijk eens http://www.leukerecepten.nlDankje, heb al een leuke gevonden https://www.leukerecepten.nl/recepten/v ... svlinders/
ik heb een choco fontein..alleen het fontein gedeelte doet het niet meer & ik ben er zaterdag ook niet bij , kleinigheidje
lovelyfiefy schreef:ik heb een choco fontein..alleen het fontein gedeelte doet het niet meer & ik ben er zaterdag ook niet bij , kleinigheidje Ons lekker maken met een dooie fontein (mus)
Ik neem wel me kaasfondue pannetje wel mee. Kijken als het daar mee lukt. Of zijn er hier mensen die dat al uitgeprobeerd hebben. Het is op zo'n brander als bij het gourmetten
Zijn er eigenlijk nog mensen met leuke spellen? Ik heb zelf Munchkin, de spionnen variant voor de kenners onder ons
Ik heb een hele kast vol spellen van Kolonisten tot Carcassonne en van paardopoly tot paniek in de wei. Ik ben er helaas niet bij...
pinkie87 schreef:lovelyfiefy schreef:ik heb een choco fontein..alleen het fontein gedeelte doet het niet meer & ik ben er zaterdag ook niet bij , kleinigheidje Ons lekker maken met een dooie fontein (mus)haha ja maar het bakje doet het prima.kan 2 kilo chocolade in Mag best geleend worden hoor
Zaterdag kan ik helaas niet Markt is niet zo mijn ding maar sushi zeeeeker wel!Waar zouden we dan gaan eten? Als het qua reistijd haalbaar is ga ik de datumprikker invullen
lianne484 schreef:pinkie87 schreef:Hahaha nee wil je niet draaien Jawel! Dan zet ik jou in een onmisbare positie Dat klinkt echt fout haha
Ik heb helaas niet zoveel tijd gehad om wat te maken! Hoop dat jullie me vergeven!Is er iets wat jullie graag nog willen hebben? Anders zal ik morgen even kijken wat ik meeneem! Misschien nootjes ofzoiets