Ik kan ook van die stokjesdingetjes maken met mozzarella, tomaat, en weet ik veel wat allemaal? Of met fruit?
Liesj1998 schreef:Greek schreef:Ik ga het zaterdagochtend nog maken Ik denk dat ik t 's avonds laat doe. Anders ga ik sws haastten haha.Ik doe het zaterdag als we er zijn
Isa schreef:Ik kan ook van die stokjesdingetjes maken met mozzarella, tomaat, en weet ik veel wat allemaal? Of met fruit?Dat is ook wel leuk trouwens ! We hebben tot nu toe heel veel 'grote' hapjes nl. En 'kleine' hapjes zijn ook leuuk .
Isa schreef:En er is al zoveel zoete dingetjes achtig iets Idd, haha.Cake en appelflappen en taart .Jess, ik vind eig wel dat je zelf iets moet maken, doen wij allemaal ;S.
Liesj1998 schreef:Isa schreef:En er is al zoveel zoete dingetjes achtig iets Idd, haha.Brownie en appelflappen en taart .Jess, ik vind eig wel dat je zelf iets moet maken, doen wij allemaal ;S.Inderdaad..
Liesj1998 schreef:Isa schreef:En er is al zoveel zoete dingetjes achtig iets Idd, haha.Cake en appelflappen en taart .Jess, ik vind eig wel dat je zelf iets moet maken, doen wij allemaal ;S.Ik zal kijken, maar worden dan wel koekjes of cakjes
Liesj1998 schreef:Jess, ik vind eig wel dat je zelf iets moet maken, doen wij allemaal ;S.Oh dat maakt mij eerlijk gezegd niks uit Zolang iedereen iets mee heeft toch?
Maar t is wel zo, als ideren tijd en moeite in eten stoipt en 1 iemand gaat evn naar de ap om iets te kopen.. Tsja
jilinda schreef:wat voor soort dan? oh en ehh hoelaat komt iedereen nou aan?Rash en ik 10.47 dacht ik