Fotomeeting paarden Friesland (Burgum/Leeuwarden/Drachten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: Fotomeeting paarden Friesland (Burgum/Leeuwarden/Drachten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:11

@nadine:
Klopt, alleen is ze nu bezig om iets voor onze meeting zelf te regelen en heeft ze me daarom aangegeven dat ik ook voor haar mag reageren. Vandaar....

We vinden het gewoon beetje raar dat er aantal dingen zijn die elkaar tegenspreken, geeft gevoel dat het niet helemaal eerlijk verloopt en dat vinden we jammer omdat de meeting op zich juist een goed idee is!

Er wordt gesproken ene keer over niet in burgum dan wel, dan we wachten op toestemming en beslissen dan, maar ook als het te nat is is er ruiterpad, bos, heuvel etc.....dus tsja, zal vooral ook komen doordat het overzicht beetje kwijt is....

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:21

Risje doe je zelf mee met deze meeting?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:23

risje schreef:
@nadine:
Klopt, alleen is ze nu bezig om iets voor onze meeting zelf te regelen en heeft ze me daarom aangegeven dat ik ook voor haar mag reageren. Vandaar....

We vinden het gewoon beetje raar dat er aantal dingen zijn die elkaar tegenspreken, geeft gevoel dat het niet helemaal eerlijk verloopt en dat vinden we jammer omdat de meeting op zich juist een goed idee is!

Er wordt gesproken ene keer over niet in burgum dan wel, dan we wachten op toestemming en beslissen dan, maar ook als het te nat is is er ruiterpad, bos, heuvel etc.....dus tsja, zal vooral ook komen doordat het overzicht beetje kwijt is....

Als je had gelezen heeft Nadine al gemaild naar staat bosbeheer voor het canadameer. Als het daar ook kan.

Ik zie het overzicht er nog we van in, en verder locatie is alleen nu beetje anders verlopen.. Nou jammer dan we komen er vanzelf we uit volgens mij :)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:27

EmmyJoycee schreef:
Risje doe je zelf mee met deze meeting?

Dat maakt helemaal niks uit lijkt me en ja als het burgum was geweest dan had ik graag mee gedaan. Na het verzetten kon ik niet meer en dus aangeboden Juangi te helpen / te komen kijken.

Jammer dat je eroverheen leest dat ik namens juangi reageer omdat ze dat zelf op dit moment even niet kan. Vragen stellen mag toch gewoon, wordt zovele door elkaar gezegd. Maar goed als je dat verkeerd oppakt jammer. en nee ik lees er niet overheen dat canadameer is gemaild, lees alleen ook niet over de andere berichten heen die aangeven dat burgum ook meer heeft dan alleen het poeltje. Heb nog nergens een duidelijk beslissing gezien waar het nu is vandaar.......

Zoals ik al zei komt het wrs door alle berichten, is de meeting gewoon nog steeds een goed idee en komt het idd vast goed (ongeacht de locatie)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:30

Oh sorry dat ik niet alles heb gelezen, komt omdat ik op mobiel zit en dan zie ik niet alles :o

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:32

De meeting is zeker een goed idee, als tip kan ik echter alleen maar deze meegeven: je weet dat als je iets organiseert in het najaar dat de grond nat kan zijn. Verdiep je dus eerst goed in de betreffende locatie en kies dan direct ook een plan B.
Ik ga niet meer mee, maar dit is nu echt onduidelijk zo terwijl het zondag al is. Vastigheid door de organisatie is zo belangrijk, vergeet dat niet!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:36

Geeft niks, wordt ook best veel gepost nu. En idd zoals magda ook zegt daardoor is het toch wel wat onduidelijk nu.

Nog geen uur geleden staat er nog dat er niet zeker is dat het bij canadameer is. We (juangi en ik) vinden het gewoon jammer dat ze van de lijst is gehaald terwijl burgum nog steeds regelmatig als mogelijk locatie wordt genoemd. En ze er dus zelf niks van wist dat ze van de lijst ging. Stel dat het nu zeker was waar het was hadden we wellicht alsnog vervoer kunnen regelen.......

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:38

Het is gewoon verschrikkelijk onduidelijk. Natuurlijk kan de grond erg nat zijn, maar dat blijf je altijd wel houden in de herfst, ben ik bang.

Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is. :)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:39

juangi, je bent er weer, cool!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:41

Juangi schreef:
Het is gewoon verschrikkelijk onduidelijk. Natuurlijk kan de grond erg nat zijn, maar dat blijf je altijd wel houden in de herfst, ben ik bang.

Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is. :)

Vandaar dat je vooraf moet nadenken of je meeting echt nu en daar wilt doen en niet in het voorjaar of dat je een plan B opstelt. Dat brengt meer rust met zich mee.
Maar goed, jullie komen er vast uit.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:58

Er moet altijd rekening gehouden worden met locatie wissels. Dit kan vanwege nattigheid of geen vergunning e.d.
Nadine doet hartstikke haar best, en helaas snappen niet alle mensen dat.
Zoals eerder gezegd was zou er volgend jaar weer een meeting worden gehouden in Burgum als het droge is.
@juangi/risje omdat jullie al eerder zeiden dat jullie geen vervoer hadden en we wel genoeg modellen nodig hebben ben je helaas van de lijst gehaald. Er moeten veel dingen geregeld worden en modellen en fotografen zijn nou eenmaal onmisbaar op een meeting :+

Zoals Nadine al zei wouden wij liever in de middag groep :o aangezien wij dan vrij ver moeten rijden plus de paarden mooi maken haha.
Hoop dat we snel antwoord hebben van staatsbosbeheer :D

Sorry voor typfouten type via mobiel :o

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:11

Ik snap het heus wel, ik geef het alleen als tip mee.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:14

magda_90 schreef:
Ik snap het heus wel, ik geef het alleen als tip mee.

Idd wij ook, alleen blijkbaar niet iedereen;-)

Komt op mij gewoon absoluut niet logisch over dat er nog steeds regelmatig gesproken wordt over Burgum en de andere mogleijkheden, de locatie niet duidelijk is en toch iemand (stalgenootje of niet) van de lijst wordt gehaald omdat het niet in Burgum is.....

enne Marit, sterker nog, de week erna is er ook een meeting;-)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:15

Nou probleem opgelost! Is Juni toch model :)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:16

Juangi ja.. Stomme mobiel

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:17

@marit, jij spreekt van een probleem wij niet;-)

Meerdere mensen spreken hier van onduidelijk, maar da's wat anders dan een probleem;-)
Maar goed, laat maar.....

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 00:23

EmmyJoycee schreef:
Hmm. Ik wil er een ding niet alleen heen, dat wil ik echt niet :o

Wij reizen dan denk ik wel sam
en omdat we bij zelfde stuk haast weg komen :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 07:32

Roomz schreef:
EmmyJoycee schreef:
Hmm. Ik wil er een ding niet alleen heen, dat wil ik echt niet :o

Wij reizen dan denk ik wel sam
en omdat we bij zelfde stuk haast weg komen :)

Ik durf ook niet alleen :c voral omdat t mn eerste meeting is, en ik doe vooral mee om ervaring op te doen in fotograferen ^^
en nieuwe mensen ontmoeten. Ben namenlijk een loner op bokt :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:47

Rianne, dit is ook mijn eerste meeting :+

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:57

Oenkerk mag je gewoon komen met de paarden dus daar hoef je denk ik ook geen toestemming te vragen :)

Is er uberhaupt al iemand geweest om in Bergum te kijken? Misschien is het handig als dat eerst gebeurt anders kan het gewoon in Bergum gehouden worden, en Oenkerk is vlakbij dus dat lijkt mij een beter alternatief dan het Canadameer :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:03

lifeofmarit schreef:
Er moet altijd rekening gehouden worden met locatie wissels. Dit kan vanwege nattigheid of geen vergunning e.d.
Nadine doet hartstikke haar best, en helaas snappen niet alle mensen dat.
Zoals eerder gezegd was zou er volgend jaar weer een meeting worden gehouden in Burgum als het droge is.
@juangi/risje omdat jullie al eerder zeiden dat jullie geen vervoer hadden en we wel genoeg modellen nodig hebben ben je helaas van de lijst gehaald. Er moeten veel dingen geregeld worden en modellen en fotografen zijn nou eenmaal onmisbaar op een meeting :+

Zoals Nadine al zei wouden wij liever in de middag groep :o aangezien wij dan vrij ver moeten rijden plus de paarden mooi maken haha.
Hoop dat we snel antwoord hebben van staatsbosbeheer :D

Sorry voor typfouten type via mobiel :o

Dat is vreemd, dus als het wel in Burgum gehouden word ben ik sowieso van de lijst gehaalt omdat jij liever niet vroeg op staat? :D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:12

Nee, dat begrijp je verkeerd ;) Als het in Burgum word gehouden wil ik best in de ochtend groep! Word het ergens anders gehouden liever in de middag omdat we eerst naar LWD moeten rijden voor de trailer, paarden klaarmaken en dan naar de locatie rijden!
Dat stukje hoort er niet bij zegmaar :P Als het in Burgum word gehouden sta ja op de modellen lijst.
Maar omdat Burgum nu gewoon echt te nat is en je daar geen 8 paarden + ong 20 mensen kunt laten rondlopen word het verplaatst!

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:24

Zetten we de foto's ook in een bepaalde album?
Hoe zien de andere fotografen dat? :)

En hoeveel foto's minimaal/maximaal per model? :D

Oh ja, hebben de modellen ook nog wensen wat betreft foto's? :D hoe ze er graag op willen staan,waar ze graag nog een foto van willen, ideetjes? :D

Ik denk trouwens dat het voor iedereen wel handig is als de dingen nu echt definitief besproken worden. Er is veel onduidelijkheid over verschillende dingen.
Laatst bijgewerkt door Roomz op 10-10-12 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:33

Volgens mij kreeg iedereen sws 10 fotos mag iets meer maar niet dat de ene 50 krijgt en de andere 10 :o

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:54