Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
risje schreef:@nadine:
Klopt, alleen is ze nu bezig om iets voor onze meeting zelf te regelen en heeft ze me daarom aangegeven dat ik ook voor haar mag reageren. Vandaar....
We vinden het gewoon beetje raar dat er aantal dingen zijn die elkaar tegenspreken, geeft gevoel dat het niet helemaal eerlijk verloopt en dat vinden we jammer omdat de meeting op zich juist een goed idee is!
Er wordt gesproken ene keer over niet in burgum dan wel, dan we wachten op toestemming en beslissen dan, maar ook als het te nat is is er ruiterpad, bos, heuvel etc.....dus tsja, zal vooral ook komen doordat het overzicht beetje kwijt is....
EmmyJoycee schreef:Risje doe je zelf mee met deze meeting?
Juangi schreef:Het is gewoon verschrikkelijk onduidelijk. Natuurlijk kan de grond erg nat zijn, maar dat blijf je altijd wel houden in de herfst, ben ik bang.
Ik hoop dat er gauw duidelijkheid is.
magda_90 schreef:Ik snap het heus wel, ik geef het alleen als tip mee.
Roomz schreef:EmmyJoycee schreef:Hmm. Ik wil er een ding niet alleen heen, dat wil ik echt niet
Wij reizen dan denk ik wel sam
en omdat we bij zelfde stuk haast weg komen
lifeofmarit schreef:Er moet altijd rekening gehouden worden met locatie wissels. Dit kan vanwege nattigheid of geen vergunning e.d.
Nadine doet hartstikke haar best, en helaas snappen niet alle mensen dat.
Zoals eerder gezegd was zou er volgend jaar weer een meeting worden gehouden in Burgum als het droge is.
@juangi/risje omdat jullie al eerder zeiden dat jullie geen vervoer hadden en we wel genoeg modellen nodig hebben ben je helaas van de lijst gehaald. Er moeten veel dingen geregeld worden en modellen en fotografen zijn nou eenmaal onmisbaar op een meeting
Zoals Nadine al zei wouden wij liever in de middag groepaangezien wij dan vrij ver moeten rijden plus de paarden mooi maken haha.
Hoop dat we snel antwoord hebben van staatsbosbeheer
Sorry voor typfouten type via mobiel