ik heb nu een vergelijkje met een foto van richard gemaakt haha.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:
Voorlopig hou ik het even bij deze selectie, want vandaag weer een meeting gehad waar mensen ook om foto's staan te springen. Zodra ik meer tijd heb zal ik kijken of ik nog wat meer foto's kan nabewerken en uploaden.
De link naar mijn foto's kun je gewoon via mijn profiel vinden. Ze staan op mijn Google+.
C_Spirit schreef:Wat een mooie foto's!
mischien beetje een domme vraag, maar waar staan straks alle foto's die gelukt zijn?
sMieke schreef:ohja.. er was iemand die niet geloofde dat sal een ezel was toen ik hem kocht.
ik heb nu een vergelijkje met een foto van richard gemaakt haha.
C_Spirit schreef:Ja daarom hahaha, maar als ik op die site ben, dan zie ik nergens foto's,
Bagheera_206 schreef:@Mieke: Wat fijn dat Sal zo goed al is opgeknapt zeg.
@Debbie: Dank je! Graag gedaan hoor!Ik hou van blije mensen.
Fraai nichtje heb jij zeg.
debje87 schreef:Bagheera_206 schreef:@Mieke: Wat fijn dat Sal zo goed al is opgeknapt zeg.
@Debbie: Dank je! Graag gedaan hoor!Ik hou van blije mensen.
Fraai nichtje heb jij zeg.
jah weet nie zeker of we echt nichtjes zijn hoor hihi ... ik zal voor de volgende keer maar ff rij les nemen hihi zit ik er wel beter op.. ik rij nu ongeveer 3 maanden op ze daarvoor konden jack en luuk t nog niet. ik heb ze samen met mijn oom zadel mak gemaakt en ben er op gaan zitten... heb nog nooit echt les gehad... 1x van maaike op chester en dat was het hihi