fotoshoot meeting (NB)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum in 2012?

begin/midden Februari
3 (8%)
midden/eind Februari
3 (8%)
begin/midden Maart
2 (5%)
midden/eind Maart
3 (8%)
begin/midden April
17 (47%)
midden/eind April
8 (22%)

Totaal aantal stemmen: 36

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:43

Zou Witteke graag op de foto hebben gezet, maar je woont iet wat ver bij mij vandaan..?! :P Hopelijk komt er nog een volgende meeting en kunnen jullie dan mee... :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:06

pinkie87 schreef:
nou ik zal het uitleggen omdat Femke al mijn naam niet correct kan schrijven het is toch echt pinkie.

Maar ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om paarden te zoeken.
en had een leuk paard gevonden en heb haar een bericht gestuurd, hier heb ik in een zin mijn woordkeuze niet helemaal juist geuit waardoor het verkeerd over gekomen is en niet bedoelt naar de vorige mensen.
ze heeft dit aan Femke en volgens mijn ook aan Nikki door gepbt. heb haar ook excuses aan geboden en dat ik het niet zo bedoeld was.

het ging om dit bericht

Hoi,

Ik heb jou profiel gevonden
Want we zijn opzoek naar wat aparte paardenmodellen.,
zullen we het zo zeggen de gene die het zou organiseren heeft er een puinhoop van gemaakt.en hierdoor hebben we erg veel afmeldingen gekregen.
en zijn we dus opzoek moet spoed naar paar nieuwe modellen!!

Nu was de zou jij het leuk vinden om op 15april op de foto te komen staan met je paard?
we hebben 2 groepen
de eerste groep is van 11.00 tot 13.00 en groep 2 om 14.00 tot 16.00
in allebij de groepen hebben we nog plek!!

daarnaast vraag ik of je nog paar aparte paarden weet!?

Groetjes Inge

Ik had het inderdaad beter kunnen neer zetten maar verstuurd is verstuurd en heb het niet verder gelezen.

Daarnaast Femke, vind ik het best zonde dat je zo kinderachtig doet.
Vele modellen hebben al een week eerder aan gegeven dat ze duidelijkheid wilde. dit kon jij ze niet geven omdat je het druk had!
en hebt het zo laten vallen.
Nikki heeft het toen netjes overgenomen van jou en heeft mijn gevraagd of ik wilde helpen.
We hebben dit ook samen gedaan! zijn samen opzoek gegaan naar modellen, en we hebben samen deze keuze gemaakt
maar voor vele mensen was het gewoon kort dag.

En dat jij dan aangeeft dat je met je paardje wil komen mijn best.
maar dat schoot mijn toch door de verkeerde keelgat!! want wie had er geen tijd???

Ik kan het niet laten om hier even op te reageren.
Maar sorry hoor, jij vind dat Femke kinderachtig doet?

Ik zal eerlijk toegeven, ik dacht eerst ook 'nou fem, dat had dan ook weer niet gehoeven'.
Totdat ik de mail die jij gestuurd had gelezen, wat een ontzettend banketstaaf mail zeg.
Er staat zowat letterlijk dat femke er een puinhoop van gemaakt heeft, terwijl ze alleen gewoon simpelweg geen tijd had om het toen jullie het wilde informatie te geven, had een paar dagen gewacht en het was prima geweest.

En dat gaan roepen dat femke kinderachtig doet? Hoor eens wie het zegt?!
Het enige wat hier gedaan werd is gezeurd over Femke, als ik fem was geweest was ik er al veel eerder mee gekapt.
En dan nog net doen ook ofdat ze hier zelf is weggegaan, er werd al over overname gesproken toen ze zelf nog niet eens gereageerd had, dus doe alsjeblieft een keer normaal. Wel begrip vragen voor je eigen screw op maar 0,0% begrip hebben voor een ander.
Maar ga vooral verder met je kop in de grond steken hoor.

En dat over dat ze Dinky nog aanbood om te komen, dat is omdat ze jullie nog wilde helpen?!
En wtf man, net alsof een hele fiets meeting regelen even veel tijd kost dan even met je pony langkomen, denk in godsnaam eens na.

borrie01

Re: fotoshoot meeting (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:48

oke dan reageer ik ook maar even.
ik weet hoe hard inge er mee bezig is geweest.
en dit lijkt mij iets tussen inge en femke.
en ja ik vind ook dat femke een behoorlijke puinhoop qua regelen zomaar in het tooic gooide dat iemand anders het maar moest doen. top hoor meiden dat jullie het nog hebben.geprobeert.
laten we gewoon normaal doen tegen elkaar niet zo kinderachtig en het gewoon gezellig houden.
en met ophouden bedoel ik ook pb's sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:53

Jullie kunnen zo wel gaan doen, maar ik had alles perfect op orde. Alleen jullie moesten gaan zeuren dat het sneller moest terwijl we nog zeker een maandje hadden!

Ik had schemas al in orde lijstjes, alle emails heb ik ook nog!

Dus zeuren dat ik een puinhoop heb gemaakt?

Ik weet maar al te goed hoe je een meeting moet regelen, en ik zou dat makkelijk in twee weken kunnen ! Zeker wel! Maar omdat jullie begonnen te zeuren dat het sneller moest dat bevalt mij niet nee.

Ik heb het druk met school,pony,hond,vriend en ja dat gaat voor :D

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:54

dan had je dat misschien eerder aan moeten geven dan was er ook geen gezeur geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:56

Eerder? Hier spraken we een maand geleden over ...

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:59

Fading schreef:
Jullie kunnen zo wel gaan doen, maar ik had alles perfect op orde. Alleen jullie moesten gaan zeuren dat het sneller moest terwijl we nog zeker een maandje hadden!

Ik weet maar al te goed hoe je een meeting moet regelen, en ik zou dat makkelijk in twee weken kunnen ! Zeker wel! Maar omdat jullie begonnen te zeuren dat het sneller moest dat bevalt mij niet nee.

ik heb ook al wat meeting georganiseerd :) die zijn ook allemaal goed verlopen. dus je bent niet de enige.
daarnaast heb niet alleen jij het druk ik kan ook een lijst om noemen wat ik allemaal moet doen.
naast dat ik gisteren dus dik 9 uur aan deze meeting heb gezetten voor modellen (kom niet uit brabant dus wat lastiger )
moest ik daarnaast ook nog gewoon dingen regelen voor mijn werk.

maar ik wil het er niet over hebben verder ik heb aan *** verteld dat mijn zins opbouw niet helemaal klopte en dat ik het niet zo bedoeld.
om mijn een paar uur geleden nog een leuk pbtje te sturen moet je zelf weten.
zal me mond houden tegen over de mensen wat er in stond maar netjes was anders.

Hoop dat de volgende meeting gezellig verloopt.
en dat de mensen die niet mee zouden gaan naar deze meeting zich er buiten willen houden.

Het was ook niet alleen mijn beslissing om de stekker er uit te trekken!!
Laatst bijgewerkt door Duke op 07-04-12 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Boktnaam verwijderd op verzoek

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 17:57

Fading schreef:

Misschien als tip dan:
Had die schema's en lijstje al gepost.
Had er desnoods ondergezet onder voorbehoud.
Dan was het heel anders gelopen. Dan hadden we in ieder geval al gezien dat je er mee bezig was geweest.

En waarom het sneller moest.
Was meer omdat mensen vrij moeten krijgen of nog dingen kunnen regelen met hun werk.
Heb dit ook meerdere malen gezegt tegen je.
Je vatte dit helaas op als gezeur. Wat in mijn ogen niet mijn bedoeling was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:05

Cchanny schreef:
Fading schreef:

Misschien als tip dan:
Had die schema's en lijstje al gepost.
Had er desnoods ondergezet onder voorbehoud.
Dan was het heel anders gelopen. Dan hadden we in ieder geval al gezien dat je er mee bezig was geweest.

En waarom het sneller moest.
Was meer omdat mensen vrij moeten krijgen of nog dingen kunnen regelen met hun werk.
Heb dit ook meerdere malen gezegt tegen je.
Je vatte dit helaas op als gezeur. Wat in mijn ogen niet mijn bedoeling was.

Dan mag je van mij even het topic terug doorzoeken naar die schema's ! :j

Die staan er 100% in ! :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:44

Dan heb ik daar toen de tijd over heen gelezen.
Mijn excuus :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:33

Zoals jullie zien is het topic weer open. Dat een meeting niet doorgaat kan gebeuren, om welke reden dan ook. Het heeft geen zin om elkaar hier de schuld van te gaan geven en met modder te gaan gooien. Maak het liever constructief en beraadslaag over een nieuwe meeting, waar zo te zien voldoende animo voor is :)