Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinkie87 schreef:nou ik zal het uitleggen omdat Femke al mijn naam niet correct kan schrijven het is toch echt pinkie.
Maar ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om paarden te zoeken.
en had een leuk paard gevonden en heb haar een bericht gestuurd, hier heb ik in een zin mijn woordkeuze niet helemaal juist geuit waardoor het verkeerd over gekomen is en niet bedoelt naar de vorige mensen.
ze heeft dit aan Femke en volgens mijn ook aan Nikki door gepbt. heb haar ook excuses aan geboden en dat ik het niet zo bedoeld was.
het ging om dit bericht
Hoi,
Ik heb jou profiel gevonden
Want we zijn opzoek naar wat aparte paardenmodellen.,
zullen we het zo zeggen de gene die het zou organiseren heeft er een puinhoop van gemaakt.en hierdoor hebben we erg veel afmeldingen gekregen.
en zijn we dus opzoek moet spoed naar paar nieuwe modellen!!
Nu was de zou jij het leuk vinden om op 15april op de foto te komen staan met je paard?
we hebben 2 groepen
de eerste groep is van 11.00 tot 13.00 en groep 2 om 14.00 tot 16.00
in allebij de groepen hebben we nog plek!!
daarnaast vraag ik of je nog paar aparte paarden weet!?
Groetjes Inge
Ik had het inderdaad beter kunnen neer zetten maar verstuurd is verstuurd en heb het niet verder gelezen.
Daarnaast Femke, vind ik het best zonde dat je zo kinderachtig doet.
Vele modellen hebben al een week eerder aan gegeven dat ze duidelijkheid wilde. dit kon jij ze niet geven omdat je het druk had!
en hebt het zo laten vallen.
Nikki heeft het toen netjes overgenomen van jou en heeft mijn gevraagd of ik wilde helpen.
We hebben dit ook samen gedaan! zijn samen opzoek gegaan naar modellen, en we hebben samen deze keuze gemaakt
maar voor vele mensen was het gewoon kort dag.
En dat jij dan aangeeft dat je met je paardje wil komen mijn best.
maar dat schoot mijn toch door de verkeerde keelgat!! want wie had er geen tijd???
Fading schreef:Jullie kunnen zo wel gaan doen, maar ik had alles perfect op orde. Alleen jullie moesten gaan zeuren dat het sneller moest terwijl we nog zeker een maandje hadden!
Ik had schemas al in orde lijstjes, alle emails heb ik ook nog!
Dus zeuren dat ik een puinhoop heb gemaakt?
Ik weet maar al te goed hoe je een meeting moet regelen, en ik zou dat makkelijk in twee weken kunnen ! Zeker wel! Maar omdat jullie begonnen te zeuren dat het sneller moest dat bevalt mij niet nee.
Ik heb het druk met school,pony,hond,vriend en ja dat gaat voor
Fading schreef:Jullie kunnen zo wel gaan doen, maar ik had alles perfect op orde. Alleen jullie moesten gaan zeuren dat het sneller moest terwijl we nog zeker een maandje hadden!
Ik weet maar al te goed hoe je een meeting moet regelen, en ik zou dat makkelijk in twee weken kunnen ! Zeker wel! Maar omdat jullie begonnen te zeuren dat het sneller moest dat bevalt mij niet nee.
Cchanny schreef:Fading schreef:Jullie kunnen zo wel gaan doen, maar ik had alles perfect op orde. Alleen jullie moesten gaan zeuren dat het sneller moest terwijl we nog zeker een maandje hadden!
Misschien als tip dan:
Had die schema's en lijstje al gepost.
Had er desnoods ondergezet onder voorbehoud.
Dan was het heel anders gelopen. Dan hadden we in ieder geval al gezien dat je er mee bezig was geweest.
En waarom het sneller moest.
Was meer omdat mensen vrij moeten krijgen of nog dingen kunnen regelen met hun werk.
Heb dit ook meerdere malen gezegt tegen je.
Je vatte dit helaas op als gezeur. Wat in mijn ogen niet mijn bedoeling was.