Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Haha! Lang leve feestboek. Ik heb zelf poging gedaan Succubi toe te voegen en Yasmine heeft mij toegevoegd. Ik zie dat Merel mij in een foto heeft getagd, maar blijkbaar moet ik dat nog goedkeuren en werkt die goedkeuringspagina niet. Erg vaaaaaaaaaaaaag. Is er soms al weer iets in feestboek verandert?
kgambler schreef:Bagheera_206 schreef:Haha! Lang leve feestboek. Ik heb zelf poging gedaan Succubi toe te voegen en Yasmine heeft mij toegevoegd. Ik zie dat Merel mij in een foto heeft getagd, maar blijkbaar moet ik dat nog goedkeuren en werkt die goedkeuringspagina niet. Erg vaaaaaaaaaaaaag. Is er soms al weer iets in feestboek verandert?
Huh? Anderen kon ik wel taggen zonder dat ze hoeven goed te keuren, raar hoor...
Normaal gesproken hoef je volgens mij alleen goed te keuren als iemand anders zichzelf in een foto tagged zonder dat hij/zij vrienden is met je op fb....
Het zal wel....
Maar vond het wel leuk om de groepsfoto op fb te zetten, wie had hem eigenlijk gemaakt? Dan zet ik dat er ook bij