Heeft Jans de link van het boek al gepost trouwens, of houden we die nog tegoed?
(En leuk die Google-ads: ik begrijp de link voor een gratis proefles saxofoon, en de aanbieding Yamaha dwarsfluit: check Maar waarom denkt google dat we Mooie Bikini's nodig hadden bij de meet? )
Ibbel kon hem bekijken en mijn systeem doet het ook braaf
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 14:20
Ik heb een HTC smartphone nodig volgens google ads. Jammer dat ik al een iPhone heb
Ben heel benieuwd naar het boek IRL, heb de PDF al uitgebreid bekeken natuurlijk. En als julie denken dat ik ooit Samba Pati zal kunnen spelen schatten jullie me wel ietsje te hoog in
Het nummer wat Eline heeft gekozen heeft overigens ook mijn gedachten gepasseerd, had ik alleen zelf voor het geval dat geen bladmuziek van. Verder een hoop afwisselend materiaal, leuk zeg!
En weet je wat nou echt verbazingwekkend is? Ik heb ruimschoots meer dan de helft al ergens als mp3 op de PC staan. Zelfs Metallica Een paar dingen op Spotify moeten opzoeken, en de 3js zijn daar onbekend, dus die moet ik ergens anders vandaan zien te halen
Muzieksmaak tekent iemand ook altijd heel erg. Komen wel een paar nummers voorbij die ik niet verwacht had zeg bij de personen die hem uitkozen. Maar vind het wel heel leuk dat het zo breed is. Mooi boek geworden